Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #1 Skrevet 4. august 2015 Når man nærmer seg fødsel, vil livmortappen ligge langt ned eller være veldig tilbaketrukket? Min ligger laaangt bak, men er KORT. Trodde ikke den skulle være kort før nærmere fødsel. Har 1 cm åpning. Undersøkt av gyn altså! Fikk beskjed om å ta det med ro, men hvorfor? 1 cm kan man ha i flere uker. Og tilbaketrukket livmortapp er vel langt ifra et tegn på fødsel? Eller ??! Hjelp?? Anonymous poster hash: 4bbd5...039
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #2 Skrevet 4. august 2015 Oi, ingen? Bare fotballfrue sitt hår som får oppmerksomhet i dag? hoho... Anonymous poster hash: 4bbd5...039
Mingemaura Skrevet 4. august 2015 #3 Skrevet 4. august 2015 Jeg er ikke noe "ekspert" på dette, men sånn som jeg merket det under min første graviditet var at den var veldig langt bak. Min ble mer og mer avflatet fra uke 30, og i uke 34 var den faktisk helt avflatet. Hadde vel 1 mm igjen eller noe. I uke 35 startet faktisk fødselen min (hadde vel 1,5 cm åpning) men de klarte å stoppe den. Fikk beskjed om å ta det med ro (måtte være sengeliggende) og frøkna kom av seg selv i uke 37. Lykke til, prøv å ta det med ro.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #4 Skrevet 4. august 2015 Jeg er ikke noe "ekspert" på dette, men sånn som jeg merket det under min første graviditet var at den var veldig langt bak. Min ble mer og mer avflatet fra uke 30, og i uke 34 var den faktisk helt avflatet. Hadde vel 1 mm igjen eller noe. I uke 35 startet faktisk fødselen min (hadde vel 1,5 cm åpning) men de klarte å stoppe den. Fikk beskjed om å ta det med ro (måtte være sengeliggende) og frøkna kom av seg selv i uke 37. Lykke til, prøv å ta det med ro. Takk for at du deler erfaringen din Så din ble også kortere (det er det som menes med avflatet?). Jeg fikk beskjed om å ta det med ro, et råd jeg skal følge Men trodde den skulle være langt bak, og komme lengre "ut" nærmere fødsel, men kanskje jeg tar feil. Høres jo ut som mitt tilfelle nå er litt det samme som du hadde.. Noen andre som vet? Anonymous poster hash: 4bbd5...039
Mingemaura Skrevet 4. august 2015 #5 Skrevet 4. august 2015 Min var langt bake hele tiden på slutten av svangerskapet Avflatet er at den blir helt kort ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå