Gå til innhold

Kupp !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt klær til babyen, str 50-104. Er snakk om ca 400 plagg. Brukt.

2,50 per plagg.

I stedet for langt over 40.000 (snitt på 100 kr per plagg)

Anonymous poster hash: aeb84...cd6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å kjøpe brukt er gull!

Jeg kom over kupp på lekmer når babyen ble født, 15 og 17kr plagget, alt fra Nameit :)

Noen ganger har man flax :)

Anonymous poster hash: 4bcf0...cfe

Skrevet

Hva skal du med 400 plagg?

Anonymous poster hash: e6308...527

Skrevet

Good for you :)

Men hvorfor i all verden sååååååå mange plagg??? Hadde aldri orket å kjøpe 400 plagg til baby/småbarn.

Anonymous poster hash: 4b868...270
Skrevet

400 plagg fordelt på så mange størrelser et ikke nødvendigvis så mye. Ikke fordelt på bodyer,bukser, strømpebukser, luer osv osv osv. Og jeg vil tro det er noen av klærne som ikke er helt ok også.

Anonymous poster hash: 80fb1...63c

Skrevet

Jaja. Og andre kjøper klær de synes ser fine ut. Godt vi er forskjellige!

Anonymous poster hash: f3ca0...11c

Skrevet

Og selvsagt er det flest negative kommentarer.

Så gøy hi! Det er så fantastisk å komme over slike muligheter!

Skrevet

for deg, ja

Jeg hadde ikke kjøpt 400 plagg på den måten. Når man starter en tråd her inne må man (og andre rundt) faktisk godta at det kommer svar som er enige OG uenige ;) herlighet

Skrevet

Syns det er sykt at flere ikke kjøper brukt. Mye søppel rundt. Men noen Selger jo strøkene klær for nesten ikke noe. Blir kvalm av å kjøpe en genser til 400,-

Anonymous poster hash: fa42a...6a3

Skrevet

Hi her.

Jeg tåler at folk er ulike, har ikke sagt noe på det jeg (ref. "Når man skriver noe her må man tåle at bla bla").

Men virkelig, at 400 plagg er mye? Det er snakk om 10 størrelser, altså ca 40 plagg per str. Fordelt på bodyer, bukser, strømpebukser, gensre osv osv. Sokker, luer, siklesmekker osv kommer utenom (regner ikke småting som plagg).

Så de kommentarene passer ikke inn, uansett om man ikke liker å handle brukt :P

Men alt i alt ca 400 plagg + 50 småting til 1000,-

Veldig pent brukt, alle mulige merker.

Kupp for meg, men ikke for alle :)

Ps, har ei jente på 2 år som bruker 74 i klær enda, så om hun er lik søsteren har jeg klær til den kommende jenta frem til hun er konfirmant :)

Skrevet

Jaja. Og andre kjøper klær de synes ser fine ut. Godt vi er forskjellige!

Jeg synes klærne var veldig fine, det var derfor jeg kjøpte de. Jeg har ikke kjøpt 3 søppelsekker med klær usett på finn.no, jeg har sett gjennom alt og ingen ting er ødelagt, slitt eller lignende.

Søsteren til en venninne, kjenner henne ikke så godt, men hun ville bli kvitt klærne og jeg fikk komme å se.

Skrevet

Syns det er sykt at flere ikke kjøper brukt. Mye søppel rundt. Men noen Selger jo strøkene klær for nesten ikke noe. Blir kvalm av å kjøpe en genser til 400,-

Anonymous poster hash: fa42a...6a3

Jeg også. 400,- per plagg hadde kostet 160.000 😂😂😂😂 aldri!

Skrevet

2,50 per plagg.

Hvor er de kjøpt? gi meg link til siden

Anonymous poster hash: e7371...009

Skrevet

Gøy når man gjør slike kupp. Jeg har selv brent meg på å kjøpe brukt usett. Fikk et par søplesekker for 800, men klærne var jo fra 15 år tilbake, selv om det stod de var pent brukt og uten hull, noe som sikkert stemte. Etter dette har jeg også gjort noen kupp, for lærte å være litt mer kritisk. Gøy å se igjennom masse "nye" klær når de faktisk er fine

Anonymous poster hash: 441f2...8c0
Skrevet

2,50 per plagg.

Jeg skriver jo at det er brukt, og spesifiserer lengre ned at de er kjøpt av en "bekjent"

Skrevet

Gøy når man gjør slike kupp. Jeg har selv brent meg på å kjøpe brukt usett. Fikk et par søplesekker for 800, men klærne var jo fra 15 år tilbake, selv om det stod de var pent brukt og uten hull, noe som sikkert stemte. Etter dette har jeg også gjort noen kupp, for lærte å være litt mer kritisk. Gøy å se igjennom masse "nye" klær når de faktisk er fine

Anonymous poster hash: 441f2...8c0

Den er kjedelig :/ jeg kjøpte to rema-poser med brukte klær til første jenta mi av en ukjent. Men jeg betalte ikke før jeg hadde sett igjennom. Jeg er sikkert selgerens verste kunde, men orker ikke komme hjem å bli skuffet, evt bli lurt :)

Skrevet

Klær frem til hun er konfirmant? Da håper jeg din datter ikke er som min. Meget bestemt på hva hun har på seg, og jeg vil tro at mye av tøyet vil bli litt "utdatert" innen den tid.

Når det er sagt så både arver vi tøy og sender tøy videre, men klær mange år frem i tid hadde jeg hvertfall ikke giddet å bruke penger på.

Men det er nå meg da.

Anonymous poster hash: 8d687...c10

Skrevet

2,50 per plagg.

Jeg skriver jo at det er brukt, og spesifiserer lengre ned at de er kjøpt av en "bekjent"

Ja slapp av bare spurte!

Skrevet

For noen sutrehuer her inne da.

Om det så viser seg at HI bare liker halvparten, eller en tredjedel av klærne hun har kjøpt, så er det fortsatt et kupp, fordi hun ville ikke fått mange plaggene, eller antrekkene for en ussel 1000-lapp i butikken idag.

Kanskje er ikke klærne i de største størrelsene veldig aktuelle eller "in" om 3 - 4 år (seriøst?), men det kan da være ypperlige barnehageklær alikevel f.eks.

Har selv kjøpt masse brukt til min kommende arving. Dog stort sett enkelt plagg / antrekk, da jeg selv er ganske kresen, men jeg klarer da alikevel se verdien i å kjøpe store kvanta med brukt også, fordi det er tross alt mange penger spart, og man har i tillegg spart miljøet. 

Anonymous poster hash: f19a2...8ab
Skrevet

Så bra! vi er heldige å arver en del. det er jeg så utrolig glad for!

Skrevet

Klær frem til hun er konfirmant? Da håper jeg din datter ikke er som min. Meget bestemt på hva hun har på seg, og jeg vil tro at mye av tøyet vil bli litt "utdatert" innen den tid.

Når det er sagt så både arver vi tøy og sender tøy videre, men klær mange år frem i tid hadde jeg hvertfall ikke giddet å bruke penger på.

Men det er nå meg da.

Anonymous poster hash: 8d687...c10

Er det mulig?? Klær frem til str 104, du skjønner at konfirmant-kommentaren var en spøk?? Haha, herregud...

Skrevet

2,50 per plagg.

Ja slapp av bare spurte!

Slapp av? Er avslappet jeg. Du som skriker :)

Skrevet

For noen sutrehuer her inne da.

Om det så viser seg at HI bare liker halvparten, eller en tredjedel av klærne hun har kjøpt, så er det fortsatt et kupp, fordi hun ville ikke fått mange plaggene, eller antrekkene for en ussel 1000-lapp i butikken idag.

Kanskje er ikke klærne i de største størrelsene veldig aktuelle eller "in" om 3 - 4 år (seriøst?), men det kan da være ypperlige barnehageklær alikevel f.eks.

Har selv kjøpt masse brukt til min kommende arving. Dog stort sett enkelt plagg / antrekk, da jeg selv er ganske kresen, men jeg klarer da alikevel se verdien i å kjøpe store kvanta med brukt også, fordi det er tross alt mange penger spart, og man har i tillegg spart miljøet.

Anonymous poster hash: f19a2...8ab

Enig med den "seriøst"-delen :P er snakk om ca 40 plagg, liker hun de ikke eller at de umoderne 😂😂 så får de likevel brukes i bhg :)

Skrevet

for deg, ja

Jeg hadde ikke kjøpt 400 plagg på den måten. Når man starter en tråd her inne må man (og andre rundt) faktisk godta at det kommer svar som er enige OG uenige ;) herlighet

Ja, herlighet. For hvor konstruktivt er det å skrive at du liker å kjøpe fine klær? HI har ikke skrevet at hun har kjøpt 400 stygge plagg. Så det du skriver er ikke uenighet i noe som helst, det er bare styggedom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...