Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #1 Skrevet 4. august 2015 Jeg skal være dagmamma fordi jeg selv ikke har fått bhg plass til datteren min. Er barnehagelær med mange års erfaring fra småbarnsfeltet, så barn er noe jeg kan. Det jeg lurer på, er det praktiske rundt. Hva skjer hvis barnet mitt blir sykt? Hva skjer hvis en av de andre ungene blir syke eller tar fri? Hva om jeg blir syk/sykemeldt? Har dere Hva med oppholdstid? Har dere en fast tid ( 7-17 ) og så kan de hentes og leveres som det passer foreldrene, eller er det en max oppholdstid i uka? Har prøvd å google, men finner ingen dagmamma- kontrakter liggende ute. Anonymous poster hash: c8ef4...8cf
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #2 Skrevet 4. august 2015 Opp Anonymous poster hash: c8ef4...8cf
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #3 Skrevet 4. august 2015 Blir jo de barna du passer syk så skal de jo betale plassen uansett . Må du stenge må de få gjen penger for den dagen. Anonymous poster hash: 992a5...8a2
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #4 Skrevet 4. august 2015 Blir jo de barna du passer syk så skal de jo betale plassen uansett . Må du stenge må de få gjen penger for den dagen. Anonymous poster hash: 992a5...8a2 Så dagmammaer som jobber "hvitt", har ikke krav på syktbarn dager? Hva hvis jeg velger å holde åpent og de velger å holde barna sine hjemme pga smittefare? Anonymous poster hash: c8ef4...8cf
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #5 Skrevet 4. august 2015 Holder du åpent så må de jo betale. Evt må du ha i kontrakten at du kan stenge så og så mange dager i året uten å miSte betaling. Anonymous poster hash: 992a5...8a2
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #6 Skrevet 4. august 2015 Jeg driver fam. Bhg og kan jo ikke stenge uten videre. Jeg må skaffe vikar. Du må jo avtale en løsning som du har kontrakt på Anonymous poster hash: 992a5...8a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå