Gå til innhold

Magen er så lav.. 27 uker på vei..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magen peker rett ned, slik den gjorde uken før jeg fikk førstemann. Har lagt lavt hele tiden og har foranliggende morkake som er lavt festet. Kjenner litt bevegelse inni magen men ser ingenting utenpå.

Flere som tror jeg snart skal føde siden magen er så lav..

Flere som har d slik??

Anonymous poster hash: 5f06b...23a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er normalt å bære barna forskjellog.

Anonymous poster hash: d74bc...c06

Skrevet

Hadde det sånn med nr 2. Bar magen mellom knærne omtrent. Det gjorde at jeg fikk invalidiserende bekkenløsning og smertefulle kynnere. Var helt forferdelig. Håper du slipper det :-) fordelen var at fødselen gikk kjapt da jeg slapp å bruke timesvis på å presse barnet ned. Der hadde hun allerede ligget, godt festet fra rundt uke 25.

Foretrekker å briste noen ribbein pga at barnet ligger høyt, slik som med sistemann :)

Skrevet

Har også morkaken foran og langt nede, og lav mage :) Kynnere merker jeg VELDIG !! Og ser mye bevegelse utenpå magen .. Ikke føtter og hender akkurat pga morkaken, men "rumling", masse liv, hele magen rister innimellom .. 

Men ja, magen er langt nede. Ser andre har den nesten presset opp i puppene, jeg ble litt usikker sjøl en stund .. Men ikke noe fare :) 

Anonymous poster hash: 28595...1b8
Skrevet

Er forresten 27+2 uker :) 

Anonymous poster hash: 28595...1b8
Skrevet

Har og siste ukene fått veldig vondt i halebenet og nedover rumpe og lår. Men korsrygg og halebeinet er verst:(:(

Er det bekkenløsning ?

Anonymous poster hash: 5f06b...23a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...