Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #1 Skrevet 4. august 2015 Har operert øynene. Og går nu med bandasje. Den er så innmari stram og er i veien. Skal egentlig ta den av i morgen formiddag. Men vet ikke om jeg takler å vente til da siden det strammer slik at det sprenger. Er det galskap å fjerne bandasjen og teipen nå? Anonymous poster hash: c3ec1...5f5
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #2 Skrevet 4. august 2015 Kommer an på hvor lenge du skulle gå med den totalt. To-tre uker så spiller en dag fra eller til, men om det var totalt 3-4-5 dager, da ville jeg holdt meg til anbefalingen. Anonymous poster hash: d5a6d...8b5
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #3 Skrevet 4. august 2015 Kommer an på hvor lenge du skulle gå med den totalt. To-tre uker så spiller en dag fra eller til, men om det var totalt 3-4-5 dager, da ville jeg holdt meg til anbefalingen. Anonymous poster hash: d5a6d...8b5 Så spiller en dag fra eller til liten rolle, skulle jeg skrive😊 Anonymous poster hash: d5a6d...8b5
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #4 Skrevet 4. august 2015 Vet ikke hva slags operasjon du har gjennomført, men arret kan bli stygt og sprike om plasteret blir tatt av for tidlig. Jeg ville nok ventet. Anonymous poster hash: 93187...451
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #5 Skrevet 4. august 2015 Skal ha den på i to dager. Har hat en dg nå. Får holde ut. Har strammet muskelen bak øyet og tatt av litt hud på lokkene Anonymous poster hash: c3ec1...5f5
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #6 Skrevet 4. august 2015 Nå dunker det noe grusomt. Jeg kjenner plasteret strammer ekstremt. Kan jeg risikere å ødelegge resultatet hvis jeg tar av ytterste lag med trio og bandasje?? Anonymous poster hash: c3ec1...5f5
HvittHus Skrevet 4. august 2015 #7 Skrevet 4. august 2015 Nå dunker det noe grusomt. Jeg kjenner plasteret strammer ekstremt. Kan jeg risikere å ødelegge resultatet hvis jeg tar av ytterste lag med trio og bandasje?? Anonymous poster hash: c3ec1...5f5 Har du ikke fått et nummer du kan ringe til ved spørsmål ol? Til feks operatøren eller avdelingen?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #8 Skrevet 4. august 2015 Nå dunker det noe grusomt. Jeg kjenner plasteret strammer ekstremt. Kan jeg risikere å ødelegge resultatet hvis jeg tar av ytterste lag med trio og bandasje?? Anonymous poster hash: c3ec1...5f5 Har du ikke fått et nummer du kan ringe til ved spørsmål ol? Til feks operatøren eller avdelingen? Det må bli legevakten eventuelt. Ringte nr som stod på lappen. Men der var det stengt. Jeg ringer å hører med legevakten. Dette takler jeg ikke. Men tør ikke ta det av før jeg vet det er trygt nok. Anonymous poster hash: c3ec1...5f5
HvittHus Skrevet 4. august 2015 #9 Skrevet 4. august 2015 Nå dunker det noe grusomt. Jeg kjenner plasteret strammer ekstremt. Kan jeg risikere å ødelegge resultatet hvis jeg tar av ytterste lag med trio og bandasje?? Anonymous poster hash: c3ec1...5f5 Har du ikke fått et nummer du kan ringe til ved spørsmål ol? Til feks operatøren eller avdelingen? Det må bli legevakten eventuelt. Ringte nr som stod på lappen. Men der var det stengt. Jeg ringer å hører med legevakten. Dette takler jeg ikke. Men tør ikke ta det av før jeg vet det er trygt nok. Anonymous poster hash: c3ec1...5f5 Gjør det, så får du et kvalifisert svar. God bedring. Jeg kjenner igjen følelsen av "desperasjon" og håper du kan få ta av noe av bandasjen slik at du klarer å slappe av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå