Gå til innhold

Noen her som har hatt svangerskapsforgiftning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du noen symptomer, eller ble det oppdaget på kontroll?

Anonymous poster hash: d1109...e9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble oppdaget på kontroll. Hadde høyt blodtrykk, protein i urin, hodepine, mye vann i kroppen og så stjerner. 5 siste ukene før termin fikk jeg kun lov til å gå på do. Måtte ligge i senga/ sofaen. Kontroll hver 3 dag. Ble satt i gang 14 dager før termin.

Skrevet

Ble oppdaget på kontroll før symptomene kom så fikk tett oppfølging. Gikk opp over 20 kg vann,høyt blodtrykk.

Ble lagt inn i uke 35 da undertrykket var på 100. Fosterlyd droppa til 50 under CTG dagen etter og barnet ble forløst. Hadde fått infarkt i morkaken som var 7 cm i diameter. Gikk bra med oss begge.

Anonymous poster hash: 02b81...020

Skrevet

Hadde høyt blodtrykk. Ble da fulgt tett opp av jordmor som sendte meg på sykehuset ved spor i urinen.

Laaangt sykehusopphold (hadde dvt også....). Alt gikk bra til slutt, men det var mer flaks en kompetanse tror jeg.

Anonymous poster hash: 7f7f5...1a2
Skrevet

Proteiner og høyt Bt. Så ble oppdaget på kontroll. Ble lagt rett inn på sykehuset.

Anonymous poster hash: d7493...0e1

Skrevet

Hovna plutselig VELDIG opp i beina. Vondt i hodet. Så stjerner. Og hadde fryktelig vondt øverst i magen (leveren).

Det siste der var fordi jeg fikk svangerskapsforgiftning med HELLP-syndrom. Ganske sjelden, og veldig alvorlig. Takk og pris gikk det bra!! :hjerte:

Anonymous poster hash: d8f66...f87
Skrevet

Det ble oppdaget på kontroll. Jeg følte meg fin, bare sliten. Men ble innlagt på sykehuset og fra symptomene startet til jeg hadde eklampsi, tok det knappe to døgn.

Anonymous poster hash: 312ca...450

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...