Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #1 Skrevet 4. august 2015 For litt siden var vi i ett middagsselskap hos svigers. Min svigermor fortalte under middagen at hun skulle gifte seg, og dette ble ikke vel mottatt hos resten av selskapet. Eller, det ble godt mottatt, men folk begynte å lure på om de hadde tid til bryllupet. Svigermor sin eldste sønn skal gifte seg neste sommer, svigermor og svigerfar har satt deres dato til helga etter dette bryllupet. Var ingen som ble glad på deres vegne eller som gratulerte de, utenom jeg. Jeg reagerte med stor glede til dette bryllupet. Like før vi skulle hjem fra selskapet, fant jeg svigermor gråtende på kjøkkenet. Jeg spurte hva som var galt, og hun var lei seg på grunn av reaksjonene rundt bryllupet sitt. På veg hjem snakka jeg med samboeren min og "kjefta" på han fordi han ikke engang gratulerte sin egen mor. Han snakka med henne senere på dagen og fikk da gratulert henne. Noen timer senere skulle jeg prøve å oppmuntre henne og sendte henne derfor melding og spurte om når vi skulle holde utdrikningslag. Jeg fikk til svar at hun trodde ikke det ble jo utdrikningslag. Tull, sa jeg, alle bruder måtte jo ha utdrikningslag. Da fikk jeg til svar at hun IKKE ville ha noe utdrikningslag, og at dette hadde jeg ingenting med. Jeg sa ok, og så var samtalen over. Nå var samboer hos sin mor igår, og kunne i sted fortelle meg at svigermor hadde fortalt han dette. Hun hadde "flirt" av at hun fikk kjefta litt på meg og satt å fortalte dette til hele familien der. Jeg kjenner jeg er drit sur. Herregud, jeg skulle bare muntre henne opp, og så oppfører hun seg slik? Dama er over 50 år gammel. Skal sies at hadde dette vært en ellers ok svigermor, så hadde jeg ikke brydd meg. Dette er svigermoren som advarer samboeren min mot meg, hun påstår at jeg tar alle pengene hans og legger hele ansvaret med å ta vare på jentungen på han. Er det feil av meg å føle meg sur og ydmyket på grunn av dette? Anonymous poster hash: 4e06a...79f
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #2 Skrevet 4. august 2015 Som regel er det forloveren som sørger for utdrikningslag, ikke en svigerdatter man har et dårlig forhold til. Akkurat her synes jeg du har tabbet deg ut, selv om det var godt ment. Ta en telefon å be om unnskyldning. Svigermor hadde en dårlig dag. Mulig hun derfor til og med følte du drev gjør med henne. Anonymous poster hash: a4739...fbd
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #3 Skrevet 4. august 2015 Jeg tror du tar feil. Jeg tror svigermor "flirte"av det fordi hun syntes det var gøy at du tenkte på det og litt stolt over at du tenkte på det. Hun synes nok tanken var artig, men har kanskje ikke helt lyst på utdrikkingslag i såpass voksen alder..? Jeg er 46 år og kunne aldri tenkt meg utdrikningslag, men hadde syntes det var hyggelig og litt gøy om min datter/svigerdatter hadde foreslått dette og "flirt" litt stolt av tanken til mine nærmeste. Jeg synes ikke du skal ta deg nær av det og jeg synes du er flott som sto opp for svigermor. Anonymous poster hash: e0db7...42c
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #4 Skrevet 4. august 2015 Herregud så utrolig idioter de er som gifter seg rett etter ungen sin, snakk om å prøve å ta glansen fra dem! Jeg hadde blitt dritsur om min mor gjorde det.. Ellers høres kjerringa ikke helt i vater ut, og hvis dette i tillegg kommer etter mye annet tull syns jeg du reagerer helt riktig. Syns hun skal få igjen for å ha Pratet slik om deg! Anonymous poster hash: 45b6c...42a
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #5 Skrevet 4. august 2015 Herregud så utrolig idioter de er som gifter seg rett etter ungen sin, snakk om å prøve å ta glansen fra dem! Jeg hadde blitt dritsur om min mor gjorde det.. Ellers høres kjerringa ikke helt i vater ut, og hvis dette i tillegg kommer etter mye annet tull syns jeg du reagerer helt riktig. Syns hun skal få igjen for å ha Pratet slik om deg! Anonymous poster hash: 45b6c...42a
Gjest Antarctica Skrevet 4. august 2015 #6 Skrevet 4. august 2015 Syns også dama høres skrullete ut. Hun er stygg mot deg i det daglige, også etter at du er den eneste som gratulerer og gleder seg på hennes vegne? Snakker om navlebeskuer.
Fullrulle86 Skrevet 4. august 2015 #7 Skrevet 4. august 2015 Syns også at svogermor kunne valgt en litt annen dato! Hvorfor på død og liv helga etter? Personlig hadde jeg venta til sønnen min var godt gift før jeg annonserte at jeg selv skulle gifte meg og satt en dato først da i etterkant. Hørtes meget spesielt ut...
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #8 Skrevet 4. august 2015 Disse gamle fossile 50 åringene, Anonymous poster hash: fffb7...980
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå