Gå til innhold

Meg me smerter etter sa..

Anbefalte innlegg

Skrevet

da var jeg kommet hjem i fra sykehuset etter en exu og fått operert bort høyre eggledert..

Er i veldig fin form og fikk bare et arr til på magen siden de kunne gå inn i de andre jeg hadde i fra sist kikkhull 😊👍

Eneste jeg ikke husker i fra sist og som jeg glemte å spør om på sykehuset og ikke fikk info om var hvor lenge de luftsmertene sitter i.. Fikk heller ikke info om når jeg kan dusje eller om jeg skal bytte noe plaster..

Noen som vet dette?

Anonymous poster hash: 52469...2c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter kikkhulsoperasjon fikk jeg ikke dusje eller bytte bandasje før 4 dagen etter operasjon. Luftsmertene satt i ca 2-3 dager.

Anonymous poster hash: 87821...371

Skrevet

Takk for svar var noe slikt jeg regnet med..

Skal lukte bra deilig etter den svette natten jeg hadde på sykehuset i natt menyen, har jo såpe og vaskeklut.. Så skal vel gå bra Kjøpte noen tabl i Sverige for to uker siden som skal hjelpe mot luftsmertene.. Ikke minifom, men noe helt likt.. Spurte på apoteket om jeg kunne ta de, det kunne jeg, men måtte belage meg på noen dager virketid.. Satser på at de virker fort! Har ikke sykt vondt, men får fort smerter i skuldrene og går like krombøyd som min oldemor

Håper på å være fort tilbake i form

Skrevet

Dusjet dagen etter alle mine 3 laparoskopier. Satte på plasterbeskytter og byttet ellers plaster etter noen få dager.

Skrevet

Takk for svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...