Fandens Oldemor Skrevet 4. august 2015 #2 Skrevet 4. august 2015 Mulberry har noen fine vesker, hvis det er det du tenker på. LV er griseharry.
frk Nilsen Skrevet 4. august 2015 #3 Skrevet 4. august 2015 Mulberry, liker ikke LV untatt noen av pumpsene
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #4 Skrevet 4. august 2015 Mulberrys vesker liker jeg. Jeg liker ikke LV. Anonymous poster hash: ca79f...502
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #5 Skrevet 4. august 2015 Mulberry Anonymous poster hash: e145a...2ef
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #6 Skrevet 4. august 2015 Dytt☺️ Anonymous poster hash: 2aefe...723
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #9 Skrevet 4. august 2015 LV. Men ikke Monogramme. Epikolleksjonen er nydelig. Mulberry ser bare billig ut. Anonymous poster hash: 6f29a...f3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå