Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #1 Skrevet 4. august 2015 Jeg har en baby på 8 uker. Jeg har hatt endel våkenetter, med amming av og på hver 1-2. time,og morgenene har startet mellom 03 og 05 (hvor hun da har vært våken 2-3 timer). De siste par ukene har hun hatt noen soveøkter på 3-4 timer på natten, før hun igjen ammer hver 1.-2. time, og morgenene starter 05-07. Dette varierer fra dag til dag, jeg vet aldri hvordan natten blir. Saken er den at de beste nettene, hvor hun sover lenge, er jeg så innmari trøtt hele dagen! Ordentlig søvndrukken og smågretten. De nettene jeg sover omtrent nada, er jeg mye mer våken, men trøtt på en helt annen måte. Jeg er mer sliten enn trøtt på en søvndrukken måte, men klarer å holde humøret oppe. Kan nevne at jeg har null sjanse til å sove på dagtid da jeg er alene med baby og toåring på dagtid, og babyen sover generelt lite utover dagen, så hadde ikke hatt store sjansene for søvn om toåringen var i bhg heller, eller etter mannen kommer hjem.Hvorfor er det egentlig sånn? Jeg blir sånn om jeg sover FOR mye, men det er jo ikke snakk om særlig med søvn disse dagene uansett... Anonymous poster hash: fb90d...da8
Mars-mamma♡ Skrevet 4. august 2015 #2 Skrevet 4. august 2015 Jeg har jobbet mange år som nattevakt å kjenner meg igjen i det du sier. Er sånn selv. Jeg fungerer bedre oå lite søvn for da går jeg og er overtrøtt. Men fysisk er nok ikke det noe kroppen har godt av i lengda!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #3 Skrevet 4. august 2015 Huff, er jeg overtrøtt kanskje, ja... Jeg tipper veldig fort over til å bli merkbart overtrøtt i hvert fall. Merket det særlig godt den dagen svigerinna var på besøk, og jeg bare satt og lo så jeg grein av alt hun sa (hun er morsom, men ikke SÅ morsom...). Hi Anonymous poster hash: fb90d...da8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå