Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #1 Skrevet 4. august 2015 Hvilken type synes du selv at du er? Anonymous poster hash: 94146...2f2
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #2 Skrevet 4. august 2015 Jeg er flink til å se mulige problemer rundt et prosjekt slik at disse kan ungås. Anonymous poster hash: 889fe...b28
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #3 Skrevet 4. august 2015 Ser alltid løsninger og muligheter, mannen ser kun problemer... Grusomt slitsomt!! Anonymous poster hash: 6946d...572
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #4 Skrevet 4. august 2015 Jeg er ekstremt god til å fokusere på mulighetene! Jeg ser selvsagt problemene også, men gjør det som trengs for å unngå dem uten mer fokus. Slitsomt med negative folk som tror det er livsviktig å se et troll bak enhver stein! Anonymous poster hash: cbe97...eac
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #5 Skrevet 4. august 2015 Muligheter. Er realistisk, men enormt kreativ. Anonymous poster hash: 9ac26...82e
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #6 Skrevet 4. august 2015 Jeg har vel mest evne til å se problemer dessverre. Fæl til å tenke worst casse scenario. Men kommer også litt an på hvilken sammenheng det er snakk om. Anonymous poster hash: 48632...98d
Guttaboys Skrevet 4. august 2015 #7 Skrevet 4. august 2015 Jeg er pessimistisk av natur. Verst tenkelig utfall. Ikke når det gjelder alt, men jevnt over.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #8 Skrevet 4. august 2015 Min første reaksjon er som regel å se problemene, men når det verste sjokket har lagt seg blir jeg veldig løsningsorientert Anonymous poster hash: 9a70e...651
Lobita Skrevet 4. august 2015 #9 Skrevet 4. august 2015 Jeg er altfor flink til å se problemene dessverre. Klarer alltid å lage et scenario i hodet før jeg skal ting der jeg ser for meg at alt går galt, at folk snakker dritt om meg etc. Fordelen er jo at jeg alltid positivt overrasket for det blir jo hyggeligere enn jeg hadde trodd :-)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #10 Skrevet 4. august 2015 Kommer veldig an på hva det er. Er det en krise i livet, så ser jeg nok alt svart først, men så tar jeg meg sammen, og ser utrolig mange løsninger. På jobb så ser jeg mer løsninger. Anonymous poster hash: c1355...f03
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #11 Skrevet 4. august 2015 Jeg var en som alltid så muligheter uansett. Problemer var bare utfordringer som kunne løses. Så har livet gitt meg mange slag med ulykker og langvarig sykdom som har gjort at økonomien har gått ad undas. Det er veldig vanskelig å fortsette å se mulighetene når man ikke har noen muligheter til å endre sin økonomiske situasjon og feiler noe legene ikke finner ut årsaken til. Så jeg har dessverre blitt en som ser mer problemer enn muligheter. Veldig slitsomt å ha det slik. Anonymous poster hash: ed473...a48
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #12 Skrevet 4. august 2015 Min første reaksjon er som regel å se problemene, men når det verste sjokket har lagt seg blir jeg veldig løsningsorientert Anonymous poster hash: 9a70e...651 Akkurat sånn er jeg og. Det er ofte at med en stor utfording så blir det litt overveldene til å begynne med, men når jeg får tenkt litt mer kommer løsningene. Av og til trenger jeg bare å prate med noen før alt faller på plass i hodet mitt. Anonymous poster hash: cc5ba...c3e
min<3 Skrevet 4. august 2015 #13 Skrevet 4. august 2015 Jeg ser alltid problemer. Samboer er en omtimist og ja menneske av natur,så han blir oppgitt over meg. Men jeg jobber med meg selv hele tiden
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #14 Skrevet 4. august 2015 Min første reaksjon er som regel å se problemene, men når det verste sjokket har lagt seg blir jeg veldig løsningsorientert Anonymous poster hash: 9a70e...651 Akkurat sånn er jeg og. Det er ofte at med en stor utfording så blir det litt overveldene til å begynne med, men når jeg får tenkt litt mer kommer løsningene. Av og til trenger jeg bare å prate med noen før alt faller på plass i hodet mitt. Anonymous poster hash: cc5ba...c3e Slik er jeg også. Trenger tid på å tenke meg om og fordøye ting først. Anonymous poster hash: 60646...0b9
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #15 Skrevet 4. august 2015 Jeg ser mulighetene. Ser på meg selv som både positiv og løsningsorientert, er ikke redd for en utfordring og oppsøker de om jeg kan. Sier litt for mye ja til tider Mannen er stikk motsatt, og det er egentlig irriterende. Anonymous poster hash: d14ee...188
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå