Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #1 Skrevet 4. august 2015 Svigers er allrighte de, men MANNEN blir en drittunge når vi er her!!! Hver sommer så lenge jeg kan huske, blir han syk når han er hjemme... Han hoster og herker, har hodeverk og litt feber. Så han sover halve dagen, og ligger på sofaen resten av dagen. Svigers bor avsides til. Nærmeste by er 40 min med bil herfra, dårlig kollektivtransport også... Da vi flyr, disponerer jeg heller ikke noe bil... Dette er så kjedelig!! Heldigvis tar svigers seg av ungene, de farter rundt forbi og koser seg hele gjengen, har da ikke plass til meg i bilen. Tror jeg kjeder meg i hel... BLÆH! Anonymous poster hash: 83153...2a1
TPK Skrevet 4. august 2015 #2 Skrevet 4. august 2015 Uff så kjedelig! Er mannen virkelig syk eller synes han kanskje det er noe godt å være hjemme å få mammas trøst? Kan ikke dere se en film eller noe sammen? Kanskje du kan låne en sykkel, så du i alle fall kommer deg ut litt? Eller låne bile når de er tilbake? Avtale at i morgen tar du bilen og ungene med på noe i byen, så kan svigers slappe av litt...
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #3 Skrevet 4. august 2015 les en bok, se masse serier på netflix, ta en joggetur osv.. masse du kan finne på når du har "fri" fra mann og barn Anonymous poster hash: e964b...5a0
MTF Skrevet 4. august 2015 #4 Skrevet 4. august 2015 Det høres skikkelig kjedelig ut ja Kan du ikke få kommet eg ut en tur? Jogge, fjelltur eller noe? Lese en god bok? Se film på sofaen med mannen? Håper resten av ferien tar seg litt opp og at du får kost deg også
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #5 Skrevet 4. august 2015 Fantastisk mulighet til å gå tur i naturen! Trim og mentalt påfyll samtidig! Skulle gjerne hatt det sånn! Anonymous poster hash: a45da...ad2
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #6 Skrevet 4. august 2015 Blir han syk hver gang hjemme? Da kan han jo faktisk reagere på inneklimaet. Ta deg en løpetur eller noe. Skjønner godt du kjeder deg. Anonymous poster hash: 2e371...549
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #7 Skrevet 4. august 2015 Blir han syk hver gang hjemme? Da kan han jo faktisk reagere på inneklimaet. Ta deg en løpetur eller noe. Skjønner godt du kjeder deg. Anonymous poster hash: 2e371...549 Samme sier jeg!! Har foreslått at vi kan bo på hotell en natt eller to, men det koster jo skjorta!! Har sagt til han at vi skal tenke oss GODT om før vi tar en to-ukers her neste år, det var han faktisk enig i..! Ellers kan en faktisk bli lei av å gå turer helt alene også, samme med å lese i bøker. I dag er første dag med opphold, var mye kjekkere å gå tur da;)! Bare tre dager igjen før helga skal NYTES hjemme!! HI Anonymous poster hash: 83153...2a1
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #8 Skrevet 4. august 2015 Nyt dagen! Bor de så avsidesliggende er det sikkert en fantastisk natur der! Mange timer i skog/fjell/sjø er jo helt herlig! Anonymous poster hash: c3c0a...790
bIomstre Skrevet 4. august 2015 #9 Skrevet 4. august 2015 Var samme med min mann! Jeg misstenkte inneklima (vi overnattet alltid i kjelleren og han har astma). Vi testet en gang og han la seg heller oppe med barna - ble ikke syk da. Så han sover ikke lenger i kjelleren og vi har et mye bedre opphold. Finnes det ikke andre alternativer enn hotell? Be mannen telte i hagen? He, he...
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #10 Skrevet 4. august 2015 Nyt dagen! Bor de så avsidesliggende er det sikkert en fantastisk natur der! Mange timer i skog/fjell/sjø er jo helt herlig! Anonymous poster hash: c3c0a...790 Så absolutt enig, men nå er jeg lei av å traske rundt alene i regn;)!! Anonymous poster hash: 83153...2a1
Gjest Antarctica Skrevet 4. august 2015 #11 Skrevet 4. august 2015 Hva gjør dere når han er frisk da, hvis ikke alle kommer inn i én bil?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #12 Skrevet 4. august 2015 Hvorfor ikke leie bil? Ev gjøre oppholdet litt kortere neste år? Heller ta en liten tur med svigers, leie en hytte eller noe? Anonymous poster hash: 5dbc1...49e
Mamma_til_2 Skrevet 4. august 2015 #13 Skrevet 4. august 2015 Stakkars deg HI, jeg er og hos svigers og plassen du forklarte passer perfekt til plassen jeg er på til og med været passer ☺ er det det så kan jeg anbefale en tur på fjellet det er superkos☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå