It's all about me Skrevet 4. august 2015 #1 Skrevet 4. august 2015 Vanligsvis vet jeg akkurat hva jeg skal kjøpe til ungene, men nå sliter jeg litt. Føler at ideene ikke er de rette denne gangen. Så hva er deres tips?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #2 Skrevet 4. august 2015 Her er lego veeeeldig populært. Leker fortsatt også med Barbie o.l. dukker. Er veldig glad i klær, hårpynt og hårdill, smykker. Anonymous poster hash: decc3...c36
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #3 Skrevet 4. august 2015 Her er det alt av Monster High, Violetta og Frost som topper ønskelisten iallefall :-) Anonymous poster hash: 9c4ab...4a6
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #4 Skrevet 4. august 2015 Lego friends, mer Lego friends og så lydbøker hvis hun ikke kan få Lego friens. Det er Lego friends hun egentlig ønsker seg altså! Anonymous poster hash: 5ca66...d8e
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #5 Skrevet 4. august 2015 Tegnesaker. Får aldri nok av det, glittertusjer er populært om dagen. Lage selv ting. Panduro er en god start. Puslespill Lego friends og lego alver Leker en del med Barbie og barbiehest står på ønskelisten. Klær. Særlig hverdagskjoler er populært. Anonymous poster hash: 4a5b0...866
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #6 Skrevet 4. august 2015 Symaskin, elpiano, sparkesykkel, teiknesaker, klede frå H&M med meir Anonymous poster hash: bc695...abc
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #7 Skrevet 4. august 2015 Furby Picashu-bamse Fiskeutstyr Rullesko Anonymous poster hash: 56740...fb7
MTF Skrevet 4. august 2015 #8 Skrevet 4. august 2015 (endret) Jenta mi ble akkurat 8 år, men ønskene i år var mye de samme som i fjor Hun elsker Monster High og alt som har med det å gjøre, så dukker, filmer, tegnehefter, vesker ol stod høyt på ønskelisten. Hun er en bokorm og ønsker seg alltid bøker. Hun pløyer gjennom "Dustedagboka"-bøkene som bare det. I fjor gikk det mye i de "Detektbyrå nr. 2"-bøkene. Neglelakk og hårpynt, øredobber og jente-dill er alltid en slager Lego Friends. Klær. I år fikk hun en lys "pels" vest fra H&M og det var visst det beste hun fikk Endret 4. august 2015 av MTF
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå