Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #1 Skrevet 4. august 2015 Mine foreldre har begge gått bort å nå mistenker jeg at en i deres nære omgangskrets har gått bort. Jeg har ingen omgang med deres etterlatte, men det ville fortsatt være unaturlig hvis ingen representerte vår familie i en begravelse. Jeg antar at de annonserer dette i lokalavisen, men den har jeg ikke mulighet til å få tak i. Hvordan skal jeg da finne ut om vedkommende er gått bort? Anonymous poster hash: d3f5a...cdc
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #2 Skrevet 4. august 2015 Jeg tror de vil forstå at ingen kommer i begravelse, da begge dine foreldre har gått bort. For meg hadde det vært mer unaturlig om en fremmed hadde kommet i deres plass. Men du kan jo ringe kirkekontoret eller avisen å spørre. Anonymous poster hash: 9da69...d6e
Fullrulle86 Skrevet 4. august 2015 #3 Skrevet 4. august 2015 Jeg tror du kan ringe kirkekontoret her vedkommende hører til! De kan helt sikkert hjelpe deg. Jeg er ganske sikker på at dødsfall er offentlig opplysning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå