Gå til innhold

Abonnerer du på F&B?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foreldre&Barn altså. Bare lurer. Det er vel egmont.

Har startet abonnement (for leeenge sida), fikk et blad i posten nylig :) men når får man den gaven som følger med når man starter et abonnement?

Anonymous poster hash: 93e1c...7a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får gaven når faktura er betalt. Vi holdt "F&B" en periode. Drepende kjedelig blad.

Skrevet

Nei, jeg har fått et par gratisblader. Det tar ca 30 sekunder å konstatere at det ikke sto noe interessant i den utgaven heller.

Anonymous poster hash: 119e8...943
Skrevet

Nei. Jeg abonnerte en periode, men fant ut at det ikke var så veldig interessant å lese test på test av bleier og barnevogner.

Velkomstgaven får du når de har registrert at du har betalt fakturaen + litt tid til å sende deg den.

Skrevet

Jeg bestilte med mobil....

Anonymous poster hash: 3bccc...88e

Skrevet

Nei. Har hatt det tidligere, fått abonnement i gave. Men alt som står der finner du jo på nettsidene uansett.

Skrevet

Gaven dukket plutselig opp etter et år.

Anonymous poster hash: e83a7...b54

Skrevet

Gaven dukket plutselig opp etter et år. Anonymous poster hash: e83a7...b54

Et år????

Anonymous poster hash: 3bccc...88e

Skrevet

Ja, jeg abonnerer! Kjekt blad! Fikk gaven før jeg betalte faktura, etter første bladet tror jeg!

Anonymous poster hash: f2cbd...917

Skrevet

Gjort det flere runder.må si meg enig med resten her dødskjedelig blad og stortsett bare reklame.

Gavene har dukket opp 1 år etterpå eller fått beskjed etter 6 mnd at de var tom for den jeg bestilte også fikk jeg noe helt annet istede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...