Gå til innhold

Dere som har sex jevnlig..,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert et litt teit spørsmål...

Hvordan får dere tid til egentid om kveldene? Tid til å dyrke hobbyer etter at ungene har lagt seg? Og samtidig sovne til normal tid så uthvilt til morgenen?

Når minstemann her i huset er i seng til kl 20, så skal det jo ryddes, vaskes, brettes klær osv. Så etterhvert skal de større ungene til sengs. Og så vil jeg gjerne ha litt tid til håndarbeidet mitt og til å oppdatere meg på nett og kanskje gjerne en serie. Og da går klokka og jeg er stuptrøtt innen jeg kommer til sengs. Skulle gjerne sovnet kl 23, men det rekker jeg aldri. Og iallefall ikke om det skal "sexes" først 😅

Anonymous poster hash: 0dbfe...0de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har man sex hver kveld da? Tenker noen ganger driver man med håndarbeid andre ganger med sex. Nå har jeg ikke så veldig store unger enda. Men hvis jeg har planer på kvelden, så kan vi godt ta det mens ungene ser på barnetv. Trenger ikke vare 3timer hver gang liksom.

Anonymous poster hash: 947df...a5f

Skrevet

En kjapp en, mens man strikker?

Skrevet

Har sex 2-4 ganger i uka. Fordeler tiden, om samboeren ymter frem til sex, så er det ikke slik at jeg MÅ se tv, må hekle, må trene eller må fargelegge først, man kan fint ordne med det andre dager :) Ungene her er 6-15 år (5 barn)

Anonymous poster hash: ff014...f85
Skrevet

Har sex med mannen min ca 2 ganger i uka. Viktig med prioritering. Må du drive med håndarbeid hver kveld.

Skrevet

Her ryddes det ikke etter barna har lagt seg. Her ryddes og vaskes det fortløpende mens vi gjør ting. Setter på en maskin når jeg kommer hjem fra jobb og henger opp senere. Bretter dagen etter når barna fortsatt våkne. De kan gjerne hjelpe. Rydding og vask etter middag blir gjort rett etter middag etc. Så her er det absolutt ingen rydding og vasking etter at barna har lagt seg (rundt 20.30 for eldste). Slapper av i sofaen sammen og ser på en serie eller bare leser. Legger oss alltid samtidig, som regel rundt 23. Har sex 3-4 ganger i uka.

Skrevet

Slutt å rydde :-) Her har vi ikke sex hver dag hvertfall, men det blir som oftest etter leggetid. Altså rundt 22.30. Tar ofte litt lenger tid for meg å sovne da (full av adrenalin etterpå) men synes jeg sover bedre så det går vel opp i opp. Dropper ikke hobby for å ha sex, men jeg slår gjerne av tv litt tidligere eller dropper å surfe på mobilen på senga.

Skrevet

Har 4 barn mellom 6 og 14 år, yngste legger seg ca 19 og eldste ca 22.

Rydder ikke om kvelden, det gjøres underveis i dagen. Ikke noe problem å f.eks brette tøy samtidig som jeg ser barne-tv eller samtidig som de jobber med lekser.

Mellom 20 og 21 setter jeg meg ned for kvelden og da er det tid for hobby, tv, nett e.l.

Legger meg mellom 22 og 23 og har sex 1-2 ganger i uken.

Anonymous poster hash: f4260...f00

Skrevet

Noen liker å pule, andre vil heller hekle......

Dem om det 😳

Anonymous poster hash: 59aa8...a5c

Skrevet

Har barn på 1 og 3 år. Går i ett etter barnehage og jobb, men prøver å rydde unna underveis slik at når ungene har sovnet så har vi voksentid. Har sex 3 ganger i uken.

Skrevet

Har fire barn i alderen 6-13 år og sex ca 3 ganger i uken. Som en annen skriver, jeg bruker så godt som aldri kvelden til å rydde, brette klær osv. Dessuten er jeg visst en av ytterst få foreldre her i Norge(?) som faktisk oppdrar barna til å bidra i huset. De bretter sine egne klær, må være med på å rydde (ikke minst etter seg selv) osv. De kan også tjene en ekstra slant dersom de velger å f.eks. vaske bad, rydde og støvsuge stuen osv, noe de gjerne velger når de sparer til noe. I tillegg rydder og vasker vi voksne av fortløpende i løpet av dagen.

Hobbyer, trening osv foregår gjerne på dagtid når barna er våken. Det er f.eks. ikke noe problem for meg å lese litt i en bok når ungene leker, eller strikke litt når jeg hører dem i lekse/øver til en prøve, eller ser på en serie. Du må rett og slett lære deg å multitaske, oppdra barna dine til å gjøre sin del av husarbeidet og bli flinkere til å gjøre ting underveis. Da frigjør du masse tid på kvelden til å slappe litt av. Her i huset får de to eldste, som legger seg i 21.30-22-tiden se på tv eller lese i tv-stuen (de vil det selv altså) når de minste er i seng i 20-20.30-tiden slik at vi voksne kan se en tv-serie vi vil se el. Jeg legger meg sjelden etter klokken 23 om kvelden, men føler likevel at jeg har rukket alt jeg vel, også sex ;)

Anonymous poster hash: c7bc9...1d7
Skrevet

Du må jo prioritere det da! 😄

Høres ut som det står nederst på din prioriteringsliste??? (Til og med etter håndarbeid???)

Anonymous poster hash: f651b...3aa

Skrevet

Tv er en tidstyv, samme er internett. Har du en skjermfri aften skal du se du får tid!

Anonymous poster hash: f1dc9...f5a

Skrevet

Tv er en tidstyv, samme er internett. Har du en skjermfri aften skal du se du får tid!

Anonymous poster hash: f1dc9...f5a

Det kan for øvrig med hell kombineres ;) Det hender at vi starter med sex mens vi ser på en serie (skje-stillingen er godt egnet). Dersom vi blir litt ivrige hender det at vi må se siste biten om igjen etterpå :P

Anonymous poster hash: c7bc9...1d7

Skrevet

vi er ferdig med rydding når ungene legger seg.. 

Anonymous poster hash: 2d5ac...d4f
Skrevet

Ringer når jeg er lysten😉

Anonymous poster hash: 1b71f...d34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...