Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #1 Skrevet 4. august 2015 Er gravid. Har vært hos legen for å ta blodtrykk siden første måling var høy (150/97). Blodtrykket var siste gang på 110/70 så det var bra. Jeg hadde også en blodprosent som hadde sunket på noen dager. Vi bablet litt og legen sa at jeg fikk ta kontakt hvis jeg ble veldig slapp eller fikk mer hodepine, har hatt hodepine en stund, MEN alle verdiene var "perfekte", dvs han tok bare crp og blodprosent, og urinprøve. 0 på urinprøve. I natt fikk jeg nesten ikke sove fordi jeg plutselig fikk en vond hodepine på venstre side av hodet. Bakhodet/bak øret. Fikk vonde drømmer/mareritt pga smertene. Føles som bryggende migrene, men er det noe jeg burde ringe og si ifra om mtp at alle verdiene var fine (bortsett fra HB) i går? Kan blodtrykk gå veldig opp og ned? Anonymous poster hash: b89c9...55a
Fullrulle86 Skrevet 4. august 2015 #2 Skrevet 4. august 2015 Det høres ut som migrene ja, men det kan trigges viss en får forhøyet blodtrykk. Blodtrykket går opp og med hele tiden, men det er høyt blodtrykk stabilt over lengre tid som er farlig. Jeg ville jaffal tatt en telefon til legen å gitt beskjed så er du på den sikre siden. Det at du tenker mye på dette kan i seg selv gi høyt blodtrykk og hodepine så få det sjekket du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå