Gå til innhold

Flere tips til matpakke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med å få i ungen grønnsaker :( litt over 2 år gammal. Elsker kjøtt, brød og pasta, men rynker på nesa av grønnsaker. Vi har prøvd alle mulige og. Tips? Er det noe jeg kan lage og ta med i matpakka som inneholder grønnsaker??

Anonymous poster hash: 2f65e...50f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grønnsaksmuffin? Kjenner ei som har masse grønsaker i div purre og sauser til barna. Smoothie kan også lages med grønnsaker i. 

Ellers er nok det beste tipset å prøve å få barnet til å spise grønnsaker hjemme. Lag små delikate grønnsaksfat med forskjellige grønnsaker. Agurkstenger, gulrot stenger, paprika. Ikke press, men oppmuntre. 

Vi har gitt grønnsaker siden han var baby, og han elsker grønnsaker. Så lurt å begynne tidligst mulig tror jeg. 

Min må også smake på all mat han får servert. Ikke lov å si liker ikke før han har smakt. 

Anonymous poster hash: 54e51...ba9
Skrevet

Grønnsaksmuffin? Kjenner ei som har masse grønsaker i div purre og sauser til barna. Smoothie kan også lages med grønnsaker i.  Ellers er nok det beste tipset å prøve å få barnet til å spise grønnsaker hjemme. Lag små delikate grønnsaksfat med forskjellige grønnsaker. Agurkstenger, gulrot stenger, paprika. Ikke press, men oppmuntre.  Vi har gitt grønnsaker siden han var baby, og han elsker grønnsaker. Så lurt å begynne tidligst mulig tror jeg. Min må også smake på all mat han får servert. Ikke lov å si liker ikke før han har smakt.  Anonymous poster hash: 54e51...ba9

Har selvsagt fått det fra babytiden, men plutselig var det stopp. Har tidligere elsket brokkoli f.eks.

Tror det er en fase. Nekter å smake på ting innimellom..

Anonymous poster hash: 2f65e...50f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...