Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #1 Skrevet 4. august 2015 Med det så mener jeg forskjellige typer personligheter og alder. De er jo fantastiske på ALLE måter Noen er fra jobb, noen er veninner og andre naboer. Har så lyst til å invitere hele gjengen (10 stk) på reker, eller noe ann god mat. Bare ha det skikkelig KOSELIG Men, er det dumt å "blande" sånn, de vet jo alle hvem hverandre er, uten at jeg kan si de kjenner hverandre godt Satser på en fin sommerkveld... iskald hvitvil, reker og desseert med alle sommerens bær med vaniljesaus og is... Satser jo tilslutt på ei god reall fyll (kremt...er det lov å si på DIB?). Men ingen bytur, bare sitte i hagen og kose oss... Anonymous poster hash: c0b20...274
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #2 Skrevet 4. august 2015 Samme her,og jeg syns det er veldig gøy å blande disse de gangene jeg har gjort det-kjør på😄 Anonymous poster hash: 1480a...6b2
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #3 Skrevet 4. august 2015 Jeg har samme problemet, men har sluttet å blande da de fleste ikke går så godt overens så Per og Kari sitter å snakker sammen hele kvelden, mens Hilde prøver å unngå Per uten at det synes osv. De gjør gode miner under festen å prøver å ikke si noe om at de synes det er kleint, men det skinner igjennom... Anonymous poster hash: 0e9bc...a02
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #4 Skrevet 4. august 2015 Jeg har nettopp hatt en sånn fest! :-D Noen kom ikke, og det er helt okei. Men de som kom kunne faktisk snakke sammen og ha en koselig kveld! Jeg gruvde meg skikkelig den dagen, og måtte ha et glass vin FØR gjestene kom. Men som sagt, det gikk strålende :-) god mat og drikke. Anonymous poster hash: 633d9...303
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #5 Skrevet 4. august 2015 Jeg syns sånne fester er helt supre. Jeg var på to sånne i vår (jentefester). Det var veldig hyggelig, og jeg traff mange nye, insteressante mennesker. Har tenkt å ha en sånn fest selv i løpet av det kommende året, men med kjempemange damer - kanskje rundt 20 stk. Anonymous poster hash: 97a1d...ed0
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #6 Skrevet 4. august 2015 Så deilig å høre. Jeg har ingen som ikke går overens egentlig her... Det er bare at de ikke kjenner hverandre. Men de er så fine folk, på hver sin måte <3Ja, drister meg til å invitere alle! Må bare vente på at høsten skal ta slutt Kan dere fortelle hva du gjorde da på festen? Hadde dere bordkort? Leker? Tenkte reker... øl, vin, grille litt marshmellows... jah... Gleder meg allerede Anonymous poster hash: bf3b8...b0e
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #7 Skrevet 4. august 2015 Så deilig å høre. Jeg har ingen som ikke går overens egentlig her... Det er bare at de ikke kjenner hverandre. Men de er så fine folk, på hver sin måte <3 Ja, drister meg til å invitere alle! Må bare vente på at høsten skal ta slutt Kan dere fortelle hva du gjorde da på festen? Hadde dere bordkort? Leker? Tenkte reker... øl, vin, grille litt marshmellows... jah... Gleder meg allerede Anonymous poster hash: bf3b8...b0e Fest 1 var en stor fest. Velkomstdrinker og mye mingling. Maten var buffet, og så satte man seg der man ville. Et par taler var det også. Ektemannen og et par kompiser serverte, og skjenket vin så snart vi hadde tatt bare et par slurker av glasset. Vi ble egentlug bare sittende ved bordet/bordene hele kvelden, men man flyttet seg mye rundt og snakket med forskjellige folk. Fest 2 var mindre. Der var det også først litt mingling i hagen, før vi gikk inn og til bords. Ingen bordplassering. Maten sto på bordet - var litt sånn tapas-aktig. Ingen aler, det var veldig uformelt, og noen kom litt senere og noen gikk osv. Her satt vi faktisk også bare til bords hele kvelden, og folk byttet til en viss grad plasser etter hvert (også fordi når noen gikk ut for røyke, tok noen andre den plassen, og så satte de seg et nytt sted når de kom inn igjen). Anonymous poster hash: 97a1d...ed0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå