Gå til innhold

Noen som vet litt om hva som skjer i kroppen?


Jente933

Anbefalte innlegg

Fler som føler at dem har hjertebank,tungpustet og urolig i kroppen så man må bare gå å legge seg? Dette har jeg hatt i et par dager nå, men hjelper å legge seg på sia og slappe helt av, men husker jeg hadde dette et par ganger i uke 16-17 også. Nå er jeg i uke 30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det flere ganger. Føles som et angstanfall der hjertet dundrer og det er vanskelig å trekke pusten. Er helt vanlig pga mye trykk pga baby, livmor, morkake etc :) For meg hjalp det å reise meg opp og bevege meg. Ble verre av å ligge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ofte i siste trimester! Angstanfall kunne det minne om ja, skikkelig ekkelt! Ga seg heldigvis da babyen bevegde seg ned og festet seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det da jeg utviklet høyt blodtrykk. Veldig ubehagelig. Regner med at du får kontrollert blodtrykk på kontroller:)hvis ikke ville jeg tatt en sjekk for å utelukke at du kan ha høyt blodtrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har hatt kontroller 1 gang i mnd og blodtrykket tipp topp, men skal ta det med legen neste uke. Selvfølgelig kan blodtrykket endre seg på ei mnd. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, noen ganger er det liksom ikke pust igjen! Hodet festet seg ikke før fødsel med nr 1 og nr 2, så regner med det blir det samme nå. Tungpustet og trangt frem til babyen kommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...