Gå til innhold

Antidepressiva...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i et dårlig forhold, med en mann som ikke behandler meg bra. Har vært sammen i 17 år. Før kunne jeg hisse meg opp og si ifra hvis det var noe jeg var uenig i, men de siste årene har jeg bare gitt opp. Jeg gjør det jeg klarer (han hjelper ikke til hjemme), så må resten bare flyte.

Nå har jeg kommet til et punkt der jeg føler at jeg ikke holder ut lenger, men får meg ikke til å si det til ham. Vet han vil bli sint, og at han vil gjøre alt for at bruddet blir helt jævlig...

Har slitt med angst i en årrekke, kan det være grunnen til at jeg heller gir opp enn å klare å ta opp kampen? Eller er det en bivirkning på antidepressiva at en rett og slett ikke blir sint, bare tappet for energi?

Har flere venner som sier at nå må nok være nok, og at jeg bare burde flytte. Men føler ikke jeg har nerver til å gjennomføre...😔

Anonymous poster hash: 40fc3...43d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan kanskje bli litt likegyldig av antidepressiva. Noen blir bedre, noen blir mer deprimert mens andre blir litt "flate" og bryr seg ikke så mye.

Det kan jo hende dere kan ordne opp, men da må du se bort i fra hva du føler og ta det ordentlig opp med ham. Funker ikke det, så forsvinner uansett ikke sjansen til å gå fra ham, eller fikse ting senere. Jobb med deg selv og tenk godt over hvordan DU vil ha det. Husk at du kommer først. Holder du ikke ut, så fortell ham det.

Skrevet

Kjære HI.

Du lever bare en gang, dagene og årene som går får du aldri tilbake, og en dag dør du.

Vil du virkelig ligge på dødsleiet ditt og vite at du kunne hatt et godt liv å se tilbake på om du bare hadde tatt grep? Tatt ansvar for ditt eget liv?

Har dere barn, og hvor gamle er de i så fall? Tror du de har godt av å vokse opp med foreldre som ikke har det bra sammen? Som de lærer det meste av, også hvordan man skal behandle en partner, og hvor dårlig man skal tillate seg selv å bli behandlet? Du har ansvar for dette også!

Det at du lever med angst og må ta medisiner for å holde ut med mannen din sier jo det meste. Tenk litt over det!

Ta grep!

Anonymous poster hash: 656a9...872

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...