Gå til innhold

Dere med større barn. (høyde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når sluttet jentene deres å vokse? Er de høye?

Jeg har en jente på 12 år som nå er ca 168 cm høy. Hun har alltid vert høy for alderen. Hun har ikke fått mensen enda.

Håper hun slipper å bli alt for høy.

Så da lurer jeg på når deres jenter sluttet å stekke seg?

Anonymous poster hash: 16e40...027

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan har hun ligget på vekstkurven?

Skrevet

Lurer på om jeg har hørt at det er ca 1 år etter de får mensen. Husk det går litt i rykk og napp. Har ei på 12, snart 13. Hu har nettopp fått mensen og er 175 cm

Anonymous poster hash: 6455b...ec3

Skrevet

Min jente er snart 12 og bitteliten, rett over 140 cm. Hun er fortsatt "barn" og jeg håper det blir noen gode år til hun får mensen for jeg har også hørt at de slutter å vokse ca et år etter mensen.

Anonymous poster hash: f7e74...4df

Skrevet

Jeg var også veldig høy når jeg var 11-12 år. Mamma var overbevist om at jeg kom til å bli kjempe høy (vokste veldig og var langt over alle, rundt 170 tenker jeg).

Tok røngten av hånda også beregna de hvor høy jeg kom til å bli. 175 +- fem cm var svaret. Landa på 178 :)

Går Ann med jenta de om du er bekymra :)

Anonymous poster hash: 53036...d98

Skrevet

Var på rtg av 15 åringen i forbindelse med en operasjon og legen mente at han nesten var ferdig utvokst. Så da blir han 1.85 ca, lik broren sin på 1.86😀

Skrevet

Jenter vokser i snitt i ett år etter at de får mensen

Jeg fikk mensen rett før jeg ble 14 år, var da nesten 1.70 høy og endte på 1.75 som er en fin høyde.

Synes det er flott med høye jenter jeg da, så lenge de ikke blir mye ove 1.80 for da kan det bli et problem med klær.

Sønnen min på 14 er 1.70 høy nå og er i en skikkelig vekstperiode. De sier vel at guttene drar skikkelig i været og gjør et skikkelig rykk det året stemmeskiftet, skjeggeveksten osv kommer. Blir spennende å se hvor høye de blir :)

Anonymous poster hash: 36f97...b44

Skrevet

Mine jenter sluttet vel å vokse da de var ca 15. 

De er nå 164 og 168 høye.

Anonymous poster hash: 2ba43...939
Skrevet

Jeg har ikke vokst siden jeg var 12. Søsteren min vokste til hun var ca 19. Vi endte opp med å bli like høye.

Anonymous poster hash: 3f13c...c45
Skrevet

Jenta mi er 11, snart 12. Hun er 167, fikk mensen for snart 1 år siden, så hun bikker nok ikke 170 tenker jeg.

Anonymous poster hash: a1847...4e5

Skrevet

Jeg var 168 som 11åring. Var lengst av alle i klassen på barneskolen.

Nå er jeg 35 og fortsatt 168 😂

Anonymous poster hash: f1abe...80d

Skrevet

Jeg fikk mensen som 10- åring, var kanskje 1.60 den gangen. Max. Nå er jeg 1.78, vokste til jeg var ca 18.

Min datter fikk også mensen da hun var 10 1/2 år gammel, nå er hun 12 og vokser og vokser. Vil tro hun nærmer seg 1.70.

Lillesøsteren er helt annerledes. Kort, veldig tynn og langt unna pubertet. Hun er 9 1/2.

Anonymous poster hash: 46e55...b59

Skrevet

Her er jenta mi 14 år, fikk mensen da hun var 12 år. Hun er 160 cm, og har vokst veldig lite de 2 siste årene. Men hun håper hun vokser litt til.

Anonymous poster hash: 7b709...75e
Skrevet

Jeg var rundt samme høyde som 12-åring og fikk mensen omtrent da også. Etter det vokste jeg 4-5 cm til fram til jeg var ca 14 år, d stoppet jeg.

Anonymous poster hash: e041c...b77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...