Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #1 Skrevet 4. august 2015 Fikk halsbetennelse for en uke siden og har ikke blitt bedre.har ikke vært hos legen for han har ferie, men har hatt hyppig med halsbetennelser tidligere og vet hva jeg skal kjenne etter.jeg har selexid liggende hjemme i medesinskapet, kan jeg bruke det mot betennelsen? :-S Anonymous poster hash: 1b7e9...f86
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #2 Skrevet 4. august 2015 Kan legge til at jeg er gravid, hvis det har noen betydning. HI Anonymous poster hash: 1b7e9...f86
MarianeA Skrevet 4. august 2015 #3 Skrevet 4. august 2015 Nei det ville jeg ikke gjort. Selexid brukes til annen type infeksjoner og har neppe effekt på din halsbetennelse. Gå til lege få tatt halsprøve og få medisin som passer.
SuperFries Skrevet 4. august 2015 #4 Skrevet 4. august 2015 Selexid brukes først og fremst til UVI, ikke halsbetennelse.
Rosepus™ Skrevet 4. august 2015 #5 Skrevet 4. august 2015 Enkelt fortalt brukes selexid på infeksjoner under beltestedet og apocillin er å foretrekke til luftveiene. (+ flere selvsagt.) Aldri ta medisin uten å ha konsultert med lege først. Meget skjelden man trenger antibiotika for halsbetennelser. Din vil mest trolig gå over av seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå