Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #1 Skrevet 3. august 2015 Byttet nylig til Djuice fra One Call. Kjenner allerede gamle traumatiske minner dukker opp! Bestilte et abbonement til 299 kr mnd, men neida! Hver mnd har de slengt på en 100-lapp, så jeg betaler 399 kr + fakturagebyr på 49- som jeg ba om å IKKE få! I tilelgg har de tatt betalt for juli på 2 regninger! Ei regning startet 1. Juli og andre starter 15. Juli. Hva er det slags dritt de holder på med? Skal uten tvil bytte tilbake til one call❤️ Djuice og telenor kan drite og dra, har alltid hatt problemer med dem😁 Anonymous poster hash: 99932...22c
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #2 Skrevet 3. august 2015 Skjønner ikke hvorfor du byttet i utgangspunktet....? Har gitt opp Telenor jeg, bare rot og tull. I tillegg drev de telefonterror sist jeg sa opp. Ringte fra mobilnummer som ikke var registrert på navn eller firma, og når jeg tok tlf var det ingen der.. Dette foregikk i flere uker før jeg til slutt ble så forbannet at jeg ba vedkommende i andre enden om å ryke og reise😡 Da presenterte han seg plutselig som en eller annen idiot fra Telenor. Anonymous poster hash: ad00a...adf
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #3 Skrevet 4. august 2015 Fordi jeg trengte bedre dekning for en periode, og det irriterer meg grønn! Aldri, aldri, ALDRI mer skal jeg bruke 10 øre på dem igjen! ALDRIIIIIIII!!!!!!! Anonymous poster hash: 99932...22c
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #4 Skrevet 4. august 2015 Talkmore har telenordekning. Kommer aldri til å ha Telenorabonnement. Dyrt, dyrere og dyrest og med elendig service. Anonymous poster hash: 1e229...b7c
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #5 Skrevet 4. august 2015 Om du betaler 399,-/ mnd. i stedet for 299,-/ mnd. har du mest sannsynlig valgt feil abonnement eller feil abonnement har blitt registrert og det er nok ikke verre enn at du gidder å ta kontakt med dem. For å slippe fakturagebyr må du opprette e-faktura eller avtalegiro. Kan ikke be om faktura i posten og kreve at fakturagebyret ikke skal komme på. Og om du har opprettet e-faktura eller avtalegiro tar det som regel opptil 8 uker før slike avtaler blir registrert. Og grunnen til at de har fakturert deg for ekstra periode er mest sannsynlig at du opprettet abonnement midt i en fakturaperiode. Anonymous poster hash: fb6b7...dcf
Alvedans85 Skrevet 4. august 2015 #7 Skrevet 4. august 2015 Talkmore har telenordekning. Kommer aldri til å ha Telenorabonnement. Dyrt, dyrere og dyrest og med elendig service. Anonymous poster hash: 1e229...b7c Talkmore ER Telenor. Det er datterselskapet.
Alvedans85 Skrevet 4. august 2015 #8 Skrevet 4. august 2015 Om du betaler 399,-/ mnd. i stedet for 299,-/ mnd. har du mest sannsynlig valgt feil abonnement eller feil abonnement har blitt registrert og det er nok ikke verre enn at du gidder å ta kontakt med dem. For å slippe fakturagebyr må du opprette e-faktura eller avtalegiro. Kan ikke be om faktura i posten og kreve at fakturagebyret ikke skal komme på. Og om du har opprettet e-faktura eller avtalegiro tar det som regel opptil 8 uker før slike avtaler blir registrert. Og grunnen til at de har fakturert deg for ekstra periode er mest sannsynlig at du opprettet abonnement midt i en fakturaperiode. Anonymous poster hash: fb6b7...dcf Som anonym sier, det er ikke verre enn dette Og se hvorfor den ekstra hundrelappen er det, har de gitt feil abonemment? Da refunderes pengene. Er det pga en tilleggstjeneste som koster 100kr i måneden? Det kan også refunderes dersom du ikke ønsket den i utgangspunktet Feil kan alltids skje, så lenge det blir rettet opp i og man blir ivaretatt så går det bra for meg i hvertfall
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #9 Skrevet 4. august 2015 Har djuce og er fornøyd med pris og kundebehandling , sant hva som er interessert pakka. Eneste er de maser for å få bindt deg opp som kunde, men aldri opplevd rot og surr. Og dekningen er best:) Anonymous poster hash: 552c2...99d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå