Gå til innhold

Falsk positiv test??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere ?

Anonymous poster hash: adba2...699

post-42-476152_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

post-42-923334_thumb.jpg

Skrevet

prøver å bli gravid men vet ikke hva jeg skal tro... Har tatt mange tester og i går fikk jg denne og det var den siste. Har ustabile sykluser... Er aldri helt sikker på når jeg skal ha mens har vært alt i fra 30-46 dager... Hadde lite blødning den 22 juli som varte i 3 dager så rosa utflod etter det, men nye mindre enn mensen som jeg har pleid å ha, har pleid å blø mye... Har bestilt nye tester som kommer i morgen. Ellers har jeg ingen symptomer på graviditet da. :(

Skrevet

Jeg ser en svak rosa test strek jeg, så hadde tolket den som positiv. Min første test, tatt 10 dpo var omtrent som din. Ville tatt en digetal test i morgen.

Skrevet

Ja har bestilt det :) kommer nok i postkassen i morgen.. Håper det betyr noe den streken da :D /selv om jeg har ingen symptomer.

Skrevet

Gå på apoteket i morgen og kjøp deg en Clearblue!! Den er på høyde med den legen tar. Kjøper du en digital, er du ikke i tvil heller;-)!

Skrevet

Gå på apoteket i morgen og kjøp deg en Clearblue!! Den er på høyde med den legen tar. Kjøper du en digital, er du ikke i tvil heller;-)!

Bortsett fra meg da, som fikk "ikke gravid" på CB, men gravid på billigstrimler. Dårlig dritt :) slår ikke ut før 25, billigstrimler kan slå ut over 6.

Anonymous poster hash: 38c6c...ad4

Skrevet

Hi, du er gravid. Ser den rosa streken tydelig. Grattis

Anonymous poster hash: 38c6c...ad4

Skrevet

Positiv den 😀 Gratulerer 😊

Anonymous poster hash: a89d0...c33

Skrevet

Denne da?

Hva tror dere?

Anonymous poster hash: ee432...6d6

Skrevet

Jeg slo denne gangen ut med bare veeeeldig svake streker på billige graviditetstester. Tok en clearblue - den viste positivt med engang😅

Skrevet

Anonymous poster hash: ee432...6d6

post-42-0-56142800-1438688861_thumb.jpg

Skrevet

Tok clearblue digital i dag. Var visst ikke gravid :(

Skrevet

Håper din stemmer :D ser positiv ut :)

Skrevet

Jeg har opp gjennom tiden ikke klart å slå meg til ro med disse digitale (fra min første graviditet). 
Jeg fikk nemlig svake positive på billigstrimler og på ClearBlue sine kryss. 

Kjøpte så disse digitale (Gravid/Ikke gravid) og den viste "Ikke Gravid" selv om jeg var 6+5 på vei :) Hadde da allerede sett et bankende hjerte, men jeg er en av de som lager HCG seint. 

Hold deg heller til disse som faktisk viser streker. De har jeg absolutt størst tro på :)

Skrevet

Den digitale trenger høyere konsentrasjon av hcg for å slå ut, så den skal du ikke bry deg så mye med om det er tidlig enda. Nå har du to ulike tester fra ulike merker som begge viser positivt. Gratulerer, du er gravid. :)

Skrevet

Tror nok du er gravid!

Ser godt de strekene, selv om de er svake!!

Tipper de er godt synlige om ett par dager. :Nikke:

Anonymous poster hash: 76fd2...d49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...