Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #1 Skrevet 3. august 2015 Gutten min på 10 måneder skal begynne i bh om 20 dager og lurer derfor på en ting. Min samboer blir å hente han hver dag etter jobb kl 16 pga jeg jobber på senter og har ikke mulighet til å plukke han opp. Men samboeren min er tømmer og kjører en stor sånn firma bil. Hva sete burde man kjøpe til å ha i bilen? Og skal den være forover vendt eller bakover? Han veier 10 kilo. Jeg og samboer klør oss litt i hodet ang dette. Takk for svar på forhånd :-) p.s gutten blir å sitte forand i bilen (3 seter) ikke seter bak. Anonymous poster hash: 77766...148
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #2 Skrevet 3. august 2015 Få koblet ut airbagen på passasjersiden og plasser setet bakovervendt, som du ville gjort i et baksete. Anonymous poster hash: b4d4c...8f5
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #3 Skrevet 3. august 2015 Sikre bakovervendt! Ikke sett en baby på 10 mnd forovervendt, jeg får vondt av at noen i det hele tatt tenker tanken. For barnet ditt sin skyld, sett deg hvertfall litt inn sikring av barn i bil. tryggtrafikk.no er et greit sted å begynne. Anonymous poster hash: 2286d...ac9
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #4 Skrevet 3. august 2015 Han må jo sitte bakovervendt. Uten airbag, selvfølgelig. Anonymous poster hash: 65fa1...7f0
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #5 Skrevet 4. august 2015 Gutten min på 10 måneder skal begynne i bh om 20 dager og lurer derfor på en ting. Min samboer blir å hente han hver dag etter jobb kl 16 pga jeg jobber på senter og har ikke mulighet til å plukke han opp. Men samboeren min er tømmer og kjører en stor sånn firma bil. Hva sete burde man kjøpe til å ha i bilen? Og skal den være forover vendt eller bakover? Han veier 10 kilo. Jeg og samboer klør oss litt i hodet ang dette. Takk for svar på forhånd :-) p.s gutten blir å sitte forand i bilen (3 seter) ikke seter bak. Anonymous poster hash: 77766...148 Veier barnet ditt på 10 mnd 10 kg? Er det kanskje bare barnet mitt som er litt tjukk? Øhm, mitt barn er 2 mnd og veier 7 kg. Vet det ikke har noe med tema du spør om. Men måtte bare skrive Anonymous poster hash: e2b54...6b2
Slaskepott Skrevet 4. august 2015 #6 Skrevet 4. august 2015 Velg et bakovervendt sete, og husk å koble ut airbagen. Her kan du lese mer om anbefalingene fra Trygg Trafikk, og se en animasjonsfilm som viser godt hvorfor det er viktig med bakovervendt sikring: http://www.tryggtrafikk.no/tema/sikring-av-barn-i-bil/bakovervendt-sikring-er-best/
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #7 Skrevet 4. august 2015 Gutten min på 10 måneder skal begynne i bh om 20 dager og lurer derfor på en ting. Min samboer blir å hente han hver dag etter jobb kl 16 pga jeg jobber på senter og har ikke mulighet til å plukke han opp. Men samboeren min er tømmer og kjører en stor sånn firma bil. Hva sete burde man kjøpe til å ha i bilen? Og skal den være forover vendt eller bakover? Han veier 10 kilo. Jeg og samboer klør oss litt i hodet ang dette. Takk for svar på forhånd :-) p.s gutten blir å sitte forand i bilen (3 seter) ikke seter bak. Anonymous poster hash: 77766...148 Veier barnet ditt på 10 mnd 10 kg? Er det kanskje bare barnet mitt som er litt tjukk? Øhm, mitt barn er 2 mnd og veier 7 kg. Vet det ikke har noe med tema du spør om. Men måtte bare skrive Anonymous poster hash: e2b54...6b2 10kg er snittet for 1 åringer Anonymous poster hash: 32728...a03
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #8 Skrevet 4. august 2015 Gutten min på 10 måneder skal begynne i bh om 20 dager og lurer derfor på en ting. Min samboer blir å hente han hver dag etter jobb kl 16 pga jeg jobber på senter og har ikke mulighet til å plukke han opp. Men samboeren min er tømmer og kjører en stor sånn firma bil. Hva sete burde man kjøpe til å ha i bilen? Og skal den være forover vendt eller bakover? Han veier 10 kilo. Jeg og samboer klør oss litt i hodet ang dette. Takk for svar på forhånd :-) p.s gutten blir å sitte forand i bilen (3 seter) ikke seter bak. Anonymous poster hash: 77766...148 Veier barnet ditt på 10 mnd 10 kg? Er det kanskje bare barnet mitt som er litt tjukk? Øhm, mitt barn er 2 mnd og veier 7 kg. Vet det ikke har noe med tema du spør om. Men måtte bare skrive Anonymous poster hash: e2b54...6b2 10kg er snittet for 1 åringer Anonymous poster hash: 32728...a03 Veide han hos hs for to uker siden, han veide da 9890, så 10 kilo veier han :-) Han er helt på snittet vill jeg tro. Babyer går mye opp i vekt i begynnelsen. Og så etter hvert så strekker de seg bare og går ikke så mye opp i vekt :-) Til dere andre. Takk for svar :-) -hi Anonymous poster hash: 77766...148
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #9 Skrevet 4. august 2015 Gutten min på 10 måneder skal begynne i bh om 20 dager og lurer derfor på en ting. Min samboer blir å hente han hver dag etter jobb kl 16 pga jeg jobber på senter og har ikke mulighet til å plukke han opp. Men samboeren min er tømmer og kjører en stor sånn firma bil. Hva sete burde man kjøpe til å ha i bilen? Og skal den være forover vendt eller bakover? Han veier 10 kilo. Jeg og samboer klør oss litt i hodet ang dette. Takk for svar på forhånd :-) p.s gutten blir å sitte forand i bilen (3 seter) ikke seter bak. Anonymous poster hash: 77766...148 Veier barnet ditt på 10 mnd 10 kg? Er det kanskje bare barnet mitt som er litt tjukk? Øhm, mitt barn er 2 mnd og veier 7 kg. Vet det ikke har noe med tema du spør om. Men måtte bare skrive Anonymous poster hash: e2b54...6b2 Jenta mi på 2,5 er 11 kg. Barn er forskjellige. Anonymous poster hash: 4e8b0...1ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå