Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #1 Skrevet 3. august 2015 Er barnekøen du har kjøpt greie? Jeg tenkte kjøpe barneklær fra ebay i julegave til noen nevøer. Bestiller større størrelser enn de bruker nå bare for å være sikker. Anonymous poster hash: a8277...50d
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #2 Skrevet 3. august 2015 Aldri om jeg kjøper derfra! Man aner ikke om klærne har vært testet for giftstoffer og tungmetaller! Anonymous poster hash: e254b...6ef
klg,2 boys now:) Skrevet 3. august 2015 #3 Skrevet 3. august 2015 Bestilt mye fra ebay.heler for stor enn for lite ihvertfall.men synes str stemmer bra
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #4 Skrevet 3. august 2015 Bestilt mye fra ebay.heler for stor enn for lite ihvertfall.men synes str stemmer bratenker du ikke på at du kan utsette barnet ditt for tungmetaller? Disse klærne testes ikke på lik linje med klær kjøpt i Norge! Anonymous poster hash: e254b...6ef
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #5 Skrevet 3. august 2015 Har kjøpt noen klær på ebay, helt ok kvalitet. Men en del er veldig lite i størrelse, så vær obs på det. Anonymous poster hash: adb5d...59d
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #6 Skrevet 3. august 2015 Det er litt som å spørre om "barneklær fra butikken." Altså, det er vilt ulike selgere, produsenter, stiler, opphavsland osv. Jeg har i hovedsak handlet fra USA. De er jo som andre klær fra USA. Noe har jeg kjøpt fra Kina/Singapore/Hong Kong - stort sett billig "ræl" til engangsbruk, type karnevalsklær, "Disney"-kjoler osv. Fornøyd med dem også, men det er ikke akkurat kvalitetsprodukter. Anonymous poster hash: 92abb...55b
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #7 Skrevet 3. august 2015 Ebay er jo som Finn.no, tusenvis av forskjellige selgere samlet på et sted. Jeg har bestilt noen kjoler fra England som jeg har vært veldig fornøyd med. Har bestilt noe fra østen også, det er stort sett "jalla", samme som gateselgere har i bodene sine rundt om i verden. Anonymous poster hash: ab1e6...6e9
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #8 Skrevet 3. august 2015 Bestilt mye fra ebay.heler for stor enn for lite ihvertfall.men synes str stemmer bratenker du ikke på at du kan utsette barnet ditt for tungmetaller? Disse klærne testes ikke på lik linje med klær kjøpt i Norge! Anonymous poster hash: e254b...6ef Du er klar over at mengder av de klærne vi kjøper i norske butikker kommer fra nettopp Kina, eller? Jeg har handlet noe barneklær på ebay, men det var fra England. Har derimot handlet fra Kina på Aliexpress. Har ikke fått brukt enda, da baby ikke er født, men så langt jeg kan vurdere virker de greie. Bryr meg ikke nevneverdig om kvaliteten, da barn vokser så fort når de er små. Og om de mot formodning skulle rekke å slite det ut, så er det ingen krise, siden klærne var så billig. Kan forøvrig nevne at flere av plaggene fra Aliexpress, f.eks disse 3-delte settene med body, bukse og lue er akkuratt de samme som du får kjøpt på Hennes & Mauritz til tre ganger prisen på Ali. Anonymous poster hash: 40346...268
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #9 Skrevet 3. august 2015 Bestilt mye fra ebay.heler for stor enn for lite ihvertfall.men synes str stemmer bratenker du ikke på at du kan utsette barnet ditt for tungmetaller? Disse klærne testes ikke på lik linje med klær kjøpt i Norge!Anonymous poster hash: e254b...6ef Du er klar over at mengder av de klærne vi kjøper i norske butikker kommer fra nettopp Kina, eller? Jeg har handlet noe barneklær på ebay, men det var fra England.Har derimot handlet fra Kina på Aliexpress. Har ikke fått brukt enda, da baby ikke er født, men så langt jeg kan vurdere virker de greie. Bryr meg ikke nevneverdig om kvaliteten, da barn vokser så fort når de er små. Og om de mot formodning skulle rekke å slite det ut, så er det ingen krise, siden klærne var så billig. Kan forøvrig nevne at flere av plaggene fra Aliexpress, f.eks disse 3-delte settene med body, bukse og lue er akkuratt de samme som du får kjøpt på Hennes & Mauritz til tre ganger prisen på Ali. Anonymous poster hash: 40346...268 ja, det vet jeg. Men klærne som selges her til lands går gjennom kvalitetskontroller!! Evner du å se forskjellen? Anonymous poster hash: e254b...6ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå