Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #1 Skrevet 3. august 2015 Vondt i hode, bryst,under bryst, arm,føler meg sliten ofte,glemmer ting osv...kan jo være så mangt...noen hatt lignende? Anonymous poster hash: 65a5d...fd4
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #2 Skrevet 3. august 2015 Det kan være slag, hjerteinfarkt, kreft, etc, etc. Eller helt enkelt hverdagslige vondter. Er du bekymret, så bestiller du deg en legitime og får sjekket ut symptomene. Hvis det ikke bekymrer deg, så fortsetter du som før. Anonymous poster hash: c66e2...51d
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #3 Skrevet 3. august 2015 Blodprøver var ok, dette har vart i to år! Anonymous poster hash: 65a5d...fd4
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #4 Skrevet 3. august 2015 Angst? Anonymous poster hash: c65c4...1ce
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #5 Skrevet 3. august 2015 Fibromyalgi? Anonymous poster hash: 10721...207
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #7 Skrevet 3. august 2015 har forresten vært til nevrolog også,uten at han fant noe. Han ville kanskje sett det om det er fibromyalgi eller ME? Anonymous poster hash: 65a5d...fd4
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #8 Skrevet 3. august 2015 nå googlet jeg fibromyalgi og jeg har MANGE av symptomene........ Anonymous poster hash: 65a5d...fd4
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #9 Skrevet 3. august 2015 nå googlet jeg fibromyalgi og jeg har MANGE av symptomene........ Anonymous poster hash: 65a5d...fd4 heh, det vil mange av oss ha, uten at vi har fibro! Anonymous poster hash: c65c4...1ce
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #10 Skrevet 3. august 2015 men igjen, siden nevrologen ikke fant noen spesielt ømme punkter på meg når han trykket så kan det vell ikke være det? Anonymous poster hash: 65a5d...fd4
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #11 Skrevet 3. august 2015 Bumper opp Anonymous poster hash: 65a5d...fd4
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #12 Skrevet 3. august 2015 Blodprøver var ok, dette har vart i to år! Anonymous poster hash: 65a5d...fd4 Om legen din ikke gjør noe mer, bytt lege. Har du en god lege, ta det opp igjen med legen din, at dette er noe du sliter med. Det at "blodprøvene er ok" sier ofte veldig lite. Det betyr at de prøvene som er tatt var ok, men det betyr ikke nødvendigvis at de har testet det som ev. feiler deg. Jeg har gått i årevis med mangler som normalt ikke blir testet, og når de testet dem og de var unormale så ble det heller ikke tatt på alvor fordi ingen kan noe om akkurat det. Mitt råd er å være en bevisst pasient. Spør legen om å forklare hva som er sjekket og hva han/sykehusleger tenker videre. Si at du fremdeles har problemer og spør hva dette kan skyldes som ikke er testet. Få alltid utskrift av blodprøvene og andre tester som tas. Mange kan ha problemer når blodverdiene ligger innenfor normalnivåene, men f.eks. helt i nedre del av referanseområdet, eller helt i øvre del. Så lenge verdiene ligger innenfor referanseverdiene kommer de uten anmerkninger, og da kan det være fort gjort å overse at noen av verdiene kan være nok til å gi noen personer problemer. Gjennomsnittslegene i dag har så dårlig tid til hver enkelt pasient at de ikke rekker å gå i dybden på ting hos de pasientene som ikke feiler noe som vises tydelig. De har ikke tid til å reflektere, lete etter kilder og fagstoff. Så når man ikke får svar så må man heller prøve å være en bevisst pasient selv... Håper du finner ut av det! Anonymous poster hash: bfdd3...0ef
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #13 Skrevet 3. august 2015 Utbrenthet, eller reaksjon på langvarig stress? Hvis du glemmer mye er det ofte symptom på en psykosomatisk lidelse Anonymous poster hash: 33fe0...fd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå