Gå til innhold

Gravid igjen etter abort


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok abort i slutten av mai fordi det var et utrolig dårlig tidspunkt i livet å bli gravid på. Jeg fikk mensen en gang, men nå er jeg gravid igjen. Noen som har opplevd at det har gått så fort? Jeg kommer ikke til å ta abort igjen, dårlig timing eller ikke.

 

Anonymous poster hash: 913b6...328

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ærlig talt, har du samleie, har du sjanser for å bli gravid, kan være smart å ordne seg prevensjon som virker godt nok, eller avstå fra samleie til det passer med et barn?



Anonymous poster hash: afe82...990
Skrevet

Akkurat samme her, faktisk. Hadde ab i slutten av mai og er nå 7 eller 8 uker på vei. Trodde heller ikke det skulle gå så fort, men det var vel mer eller mindre med vilje denne gangen. Gleder meg til å bli mamma :)

 

Anonymous poster hash: 522c5...42b

Skrevet

Samme skjedde meg for et år siden. Ble gravid raskt etter abort. Gikk en mensen så var jeg gravid igjen. 

Jeg storkoser meg som mamma nå :-) 



Anonymous poster hash: 1ccbd...8d7
Skrevet

Sorry meg men hvorfor i svarte blir dere gravide, tar abort for så å bli gravide en knapp måned etterpå? Hverken bf, forhold, bosituasjon, økonomi, jobb eller psyken kan ha forandret seg nevneverdig på så kort tid. Da var vel den første aborten veldig lite gjennomtenkt? Misliker folk som fjerner fostre just for fun!

 

Anonymous poster hash: 6f12b...1dc

Skrevet

Sorry meg men hvorfor i svarte blir dere gravide, tar abort for så å bli gravide en knapp måned etterpå? Hverken bf, forhold, bosituasjon, økonomi, jobb eller psyken kan ha forandret seg nevneverdig på så kort tid. Da var vel den første aborten veldig lite gjennomtenkt? Misliker folk som fjerner fostre just for fun!

 

Anonymous poster hash: 6f12b...1dc

Ja, selvfølgelig gjør vi det bare på gøy. Abort er kjempegøy!

 

Anonymous poster hash: 522c5...42b

Skrevet

 

Sorry meg men hvorfor i svarte blir dere gravide, tar abort for så å bli gravide en knapp måned etterpå? Hverken bf, forhold, bosituasjon, økonomi, jobb eller psyken kan ha forandret seg nevneverdig på så kort tid. Da var vel den første aborten veldig lite gjennomtenkt? Misliker folk som fjerner fostre just for fun!

 

Anonymous poster hash: 6f12b...1dc

Ja, selvfølgelig gjør vi det bare på gøy. Abort er kjempegøy!

 

Anonymous poster hash: 522c5...42b

Så hvorfor i alle dager holder dere på slik da? Hvis ikke det er noe galt med fostret da såklart. Isåfall beklager jeg mine utsagn hvis ikke kan jeg faktisk ikke forstå.

 

Anonymous poster hash: 6f12b...1dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...