Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har kjerringråd mot møll?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Artig" at du spurte! Det lurer jeg også på!! Har ikke egentlig sett møllen, men har uforklarlige små hull i flere av lakenene mine Hva gjør man..

Skrevet

Laken? Går møll på bomull, eller har du ull-laken?

Her er det ulltrøyene som har fått gjennomgå... 😝

Skrevet

Du må ta kontakt med et skadedyrfirma. Dessverre.

Anonymous poster hash: 5f2b0...9c8

Skrevet

Håpet å slippe skadedyrfirma 😩

Skrevet

Søk opp møll på nett og der finner du hva du må gjøre. Mye jobb desverre. Tømme rommet, riste alt, fryse ned eller la det ligge i sola veldig lenge. Vaske ned rommet og vaske alt som kan vaskes på 60grader. Jippi, den jobben hadde mannen min for noen uker siden. Sånn kan det gå med ungdommer som ikke rydde og vasker på rommet sitt. Jeg har gitt opp å mase eller gjøre det for henne, mitt manns barn så han fikk ta jobben selv. Elle de gjorde det når han fant ut hvor mye jobb det var. En rimelig sur gubbe. Hoho!

Men er det bare laken så ville jeg heller ha sjekket vaskemaskin. Mine laken får støtt og stadig små hull i seg. Noen laken har jeg måtte kutte ut for de elsker pus har jeg funnet ut. Blir ikke lange riper eller slikt, menbittesmå hull elle pus leke seg. Også har jeg unger som glemmer ting og tang i lommene sine som blir vasket, dette blir noen gange liggende i vaskemaskinen og det er laknene som får merke disse.

Anonymous poster hash: 041d9...bf1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...