Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #1 Skrevet 3. august 2015 Vi begynte oppussing av for 2 uker siden. Samme dagen vi begynte startet jeg på jobb igjen etter uker ferie. Samboer har sovet til alt fra kl 11-14 når jeg har Vært på jobb.når jeg har kommet hjem hver dag kl 17 har han hengt over meg for at vi skal starte. Jeg har da hver dag i 2 uker jobbet fra 8-16 og pusset opp fra kl 18-01 her dag. Jeg har prøvd å si at jeg er sliten men han har ikke brydd seg. Idag startet han på jobb etter ferie og etter middagen sa jeg at vi burde komme i gang som planlagt. Men han har nå lagt seg på sofaen og sover !!! Kjenner jeg blir oppgitt. Jeg fikk knapt sitte 10 min etter middagen. Da var jo han uthvilt etter å ha sovet halve dagen. Jaja Anonymous poster hash: 6a56c...c72
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #2 Skrevet 3. august 2015 Hvor fant du denne sjarmøren? Anonymous poster hash: f8675...bde
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #3 Skrevet 3. august 2015 Den siste ytringen din "jaja" sier i grunn alt. Jeg synes det høres ut som du er veldig lite tydelig på egne behov og egne tanker om hvordan det skal være mellom dere og med tanke på fordeling av oppgaver, avtaler om når og hvordan osv.. Anonymous poster hash: b630c...c92
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 3. august 2015 #4 Skrevet 3. august 2015 Fy søren, her hadde jeg blitt skikkelig barnslig tror jeg! Vekk han med et glass vann i tryne og si at nå må han komme i gang. Makan! Kjenner jeg blir mektig irritert!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #5 Skrevet 3. august 2015 Hva f?? Egoistisk mann og veldig lite empatisk? Du klarte holde på fra 18-01? Så god du er!!!!Det tror jeg de færreste hadde gidda/orka. Han bør gjøre akkurat som du, ellers gi deg en kraftig beklagelse.. Nå ser han jo hvordan du hadde det. Anonymous poster hash: e3dd5...10e
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #6 Skrevet 3. august 2015 Hadde vekket han og forlangt at han peller seg opp og deltar, sånn at han innser hvor hardt det har vært for deg de siste 2 ukene. Anonymous poster hash: b6b94...72e
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #7 Skrevet 3. august 2015 Vipp ham ut av sofaen. Hell litt vann på ham. Begynn å jobbe uten hamog gjør det pinlig for ham når han våkner. Finn en annen mann. Ditt valg. Anonymous poster hash: 49894...d25
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #9 Skrevet 3. august 2015 Den siste ytringen din "jaja" sier i grunn alt. Jeg synes det høres ut som du er veldig lite tydelig på egne behov og egne tanker om hvordan det skal være mellom dere og med tanke på fordeling av oppgaver, avtaler om når og hvordan osv.. Anonymous poster hash: b630c...c92 Jaja sikkert. Saken er bare det at når han først sovner så er han umulig å vekke. Vi hadde senest en samtale igår om at jeg forventer at han ikke legger seg til å sove etter jobb når vi skal bli ferdig med visse rom Før datteren min kommer hjem om to uker. Greit å få det gjort mens hun er borte. Så jeg har Vært tydelig på mine ønsker og meninger men han driter tydeligvis i det. H.i Anonymous poster hash: 6a56c...c72
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #10 Skrevet 3. august 2015 Vipp ham ut av sofaen. Hell litt vann på ham. Begynn å jobbe uten hamog gjør det pinlig for ham når han våkner. Finn en annen mann. Ditt valg. Anonymous poster hash: 49894...d25 Klarer dessverre ikke å legge de veggene selv. Vi må Være to stykker da de altfor tunge og store. Ellers skulle jeg gjerne gjort noe alene. H.i Anonymous poster hash: 6a56c...c72
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #11 Skrevet 3. august 2015 Jaja sikkert. Saken er bare det at når han først sovner så er han umulig å vekke. Vi hadde senest en samtale igår om at jeg forventer at han ikke legger seg til å sove etter jobb når vi skal bli ferdig med visse rom Før datteren min kommer hjem om to uker. Greit å få det gjort mens hun er borte. Så jeg har Vært tydelig på mine ønsker og meninger men han driter tydeligvis i det. H.i Anonymous poster hash: 6a56c...c72 Med iskaldt vann greier du å vekke ham. Slå grytelokk sammen. Du greier å vekke ham om du vil. Det virker som om dere har mer problemer i forholdet på måten du skriver ting. Virker som om du er oppgitt, men ikke kommer til å gjøre noe med det, at han ikke tar hensyn sånn generelt m.m. Anonymous poster hash: 49894...d25
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #12 Skrevet 3. august 2015 Jaja sikkert. Saken er bare det at når han først sovner så er han umulig å vekke. Vi hadde senest en samtale igår om at jeg forventer at han ikke legger seg til å sove etter jobb når vi skal bli ferdig med visse rom Før datteren min kommer hjem om to uker. Greit å få det gjort mens hun er borte. Så jeg har Vært tydelig på mine ønsker og meninger men han driter tydeligvis i det. H.i Anonymous poster hash: 6a56c...c72 Med iskaldt vann greier du å vekke ham. Slå grytelokk sammen. Du greier å vekke ham om du vil. Det virker som om dere har mer problemer i forholdet på måten du skriver ting. Virker som om du er oppgitt, men ikke kommer til å gjøre noe med det, at han ikke tar hensyn sånn generelt m.m. Anonymous poster hash: 49894...d25 Hiver jeg vann på han eller slår med grytelokk så kommer han til å klikke. Jeg måtte bare få ut frustrasjonen min et sted. Jeg kunne nesten veddet sjela mi at han var knust første arbeidsdag. Noe jeg også var men tok meg selv i nakken. Skjønnet jo at han er sliten. Jeg var sånn selv bare det at han viste ingen forståelse for meg disse ukene. H.i Anonymous poster hash: 6a56c...c72
Gjest Antarctica Skrevet 3. august 2015 #13 Skrevet 3. august 2015 Og du aksepterte at han sov til kl 1400 uten å starte på noe som helst alene?? Hadde mannen min masa på meg om å begynne rett etter middag på en sånn dag, hadde jeg ledd ham opp i ansiktet. Rått!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #14 Skrevet 3. august 2015 Vis mannen denne tråden du, hi. Anonymous poster hash: 40033...7c5
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #15 Skrevet 3. august 2015 Vipp ham ut av sofaen. Hell litt vann på ham. Begynn å jobbe uten hamog gjør det pinlig for ham når han våkner. Finn en annen mann. Ditt valg. Anonymous poster hash: 49894...d25 Klarer dessverre ikke å legge de veggene selv. Vi må Være to stykker da de altfor tunge og store. Ellers skulle jeg gjerne gjort noe alene. H.i Anonymous poster hash: 6a56c...c72 Be en annen mann om å hjelpe deg! Bare tenk så flaut for hans manneego at dama må få hjelp av en annen mann mens han selv ligger og purker og sover! Anonymous poster hash: 25f40...de2
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #16 Skrevet 3. august 2015 Ring en venn og knus egoet hans som skrevet over her. Da helst en mann, får du en kvinne til.å komme så biter ikke det like mye på som vis en annen mann kommer å hjelper deg. Eller gjør som jeg hadde gjort. Sett musikk annlegget på full smæling for å vekke han også forklar nøye hvordan ting fungerer her i verden. Om han forventer at du skal slite deg ut etter arbeid så skal det fan med fungere andre veien også. Ikke sett deg ned med et jaja og godta slik oppførsel. Da vet han at deg kan han hersje med som han vil uten konsekvenser. Anonymous poster hash: fe152...072
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #17 Skrevet 3. august 2015 Den siste ytringen din "jaja" sier i grunn alt. Jeg synes det høres ut som du er veldig lite tydelig på egne behov og egne tanker om hvordan det skal være mellom dere og med tanke på fordeling av oppgaver, avtaler om når og hvordan osv..Anonymous poster hash: b630c...c92 Jaja sikkert. Saken er bare det at når han først sovner så er han umulig å vekke. Vi hadde senest en samtale igår om at jeg forventer at han ikke legger seg til å sove etter jobb når vi skal bli ferdig med visse rom Før datteren min kommer hjem om to uker. Greit å få det gjort mens hun er borte. Så jeg har Vært tydelig på mine ønsker og meninger men han driter tydeligvis i det. H.i Anonymous poster hash: 6a56c...c72 D e t d e r e r p i s s p r e i k o g d u v e t d e t ! Ingen er umulig å vekke. Tupp han ut av sofaen, så skal du se han våkner når han treffer bakken. Vil du statuere et eksempel eller ikke? Vil du bli behandlet som en bossbøtte eller ikke? Du bestemmer, men kom ikke med den patetiske "når han først sover er han umulig å vekke." Ja, jeg leser den setningen med sutrestemme! Anonymous poster hash: 7a805...ee2
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #18 Skrevet 3. august 2015 Jaja sikkert. Saken er bare det at når han først sovner så er han umulig å vekke. Vi hadde senest en samtale igår om at jeg forventer at han ikke legger seg til å sove etter jobb når vi skal bli ferdig med visse rom Før datteren min kommer hjem om to uker. Greit å få det gjort mens hun er borte. Så jeg har Vært tydelig på mine ønsker og meninger men han driter tydeligvis i det. H.i Anonymous poster hash: 6a56c...c72 Med iskaldt vann greier du å vekke ham. Slå grytelokk sammen. Du greier å vekke ham om du vil. Det virker som om dere har mer problemer i forholdet på måten du skriver ting. Virker som om du er oppgitt, men ikke kommer til å gjøre noe med det, at han ikke tar hensyn sånn generelt m.m. Anonymous poster hash: 49894...d25 Hiver jeg vann på han eller slår med grytelokk så kommer han til å klikke. Jeg måtte bare få ut frustrasjonen min et sted. Jeg kunne nesten veddet sjela mi at han var knust første arbeidsdag. Noe jeg også var men tok meg selv i nakken. Skjønnet jo at han er sliten. Jeg var sånn selv bare det at han viste ingen forståelse for meg disse ukene. H.i Anonymous poster hash: 6a56c...c72 Jaja... du får forstå ham ihjel resten av livet da, mens han "pisker" deg rundt og viser deg null empati. Du velger å være dørmatte. Han kunne ikke holdt på slik om du ikke tillot ham å gjøre det. Vil tro det er mer feil der i heimen. Anonymous poster hash: 49894...d25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå