Gå til innhold

Har dere grillkrydder i hus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker du det til noe mat eller synes du det er white trash?

Anonymous poster hash: f93a3...18e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

White trash faktisk. Jeg har det stående, men angrer hver gang jeg bruker det. Det er jo så salt at selv bare litt ødelegger all mat

Skrevet

Har det i huset men blir vel ikke brukt mer enn ca 2 ganger i året.

Skrevet

Såklart, avhengig av grillkrydder på pommes frites! :)

Anonymous poster hash: 8a7dd...8e2

Skrevet

Nei, det finnes ikke i skapene våre. Rett og slett fordi det smaker grusomt.

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Nei, bruker det ikke! Men white trash syns jeg ikke det er :P

Skrevet

Mmmmm ja nam nam

Anonymous poster hash: b2b5a...5ac

Skrevet

Ja, Knorr kjøtt & grillkrydderet er kjempegodt og mye bedre enn annet grillkrydder. Når det er sagt bruker vi det så å si aldri i matlaging. Det er noe jeg liker å ha på om jeg lager et ostesmørbrød eller pommes frites 😄

Anonymous poster hash: 4cd1e...ebc

Skrevet

Har allroundkrydder. Brukes mest til pommes frites.

Anonymous poster hash: cfac8...a33

Skrevet

Ja, vi har det, men bruker det ikke ofte. Her brukes det i blant på potetstappe eller pommes frites. Tror det er ganske normalt å ha det i kjøkkenskapet her til lands, hvis man ikke er brown trash da.  

Anonymous poster hash: 7a2dc...a11
Skrevet

Nei, det har vi ikke.  Hvorfor skulle det være white trash?  Om folk liker det, må de jo gjerne ha det i hus selv om jeg ikke liker det. For oss er det altfor salt og vi liker ikke smaken.

Skrevet

Ja det har jeg i hus. Enten det, eller en eller annen form for piffi eller blandingskrydder. Det går for det samme i mine øyne.

Bruker det ganske mye også.

Anonymous poster hash: e6748...f6e
Skrevet

Nei, men vi har ett kyllingkrydder vi bruker som dette. Dette liker alle i huset bedre, og for oss mer allsidig.

Anonymous poster hash: f7aed...a65

Skrevet

Ja, brukes til pommes frites.

Anonymous poster hash: b9b6a...f21

Skrevet

Haha er grillkrydder white trash også nå faktisk. Altså tror ikke du vet helt hva definisjonen på white trash er😂

Skrevet

Ja. Som de andre her bruker jeg det til pommes frites, ostesmørbrød og slike ting. Har ikke slikt veldig ofte, så et glass grillkrydder varer i minst to år.

Anonymous poster hash: 06181...565

Skrevet

Ja, kun Knorr sitt kjøtt og grillkrydder. Bruker det istedenfor salt på kokt egg ☺️ nydelig.. Men bare veldig lite ellers blir det sterkt og vondt.

Skrevet

Ja, kun Knorr sitt kjøtt og grillkrydder. Bruker det istedenfor salt på kokt egg ☺️ nydelig.. Men bare veldig lite ellers blir det sterkt og vondt.

Det beste grillkrydderet :)
Skrevet

jeg har knorr kjøtt og grill og jeg liker det. Det står i krydderhylla sammen med en drøss andre ulike krydder. 

Er ikke det jeg bruker mest, men liker å krydre enkelte kjøtt med det. Hamburger og biff.

Anonymous poster hash: 2afac...75f
Skrevet

Bruker det kun på ostesmørbrød og ikke marinade når vi griller svin.

Mannen og største bruker det til litt for mye synes jeg.

Anonymous poster hash: f7541...ba2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...