Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #1 Skrevet 3. august 2015 Hentet sønnen min på 2 i bhg i dag. På vei hjem sier han at han har vondt i hodet. Kjenner etter og kjenner en liten kul. Fikk se at håret var klistret sammen av blod nå. Tittet ekstra etter og så ett kutt som gaper. Blør litt hele tiden. Men ikke mye. De sa ingenting i bhg om at han hadde slått seg. Han virker i god form. Men burde vi ta kontakt med legevakta? Kuttet er ca 1 cm langt. Vanskelig å se hvor dypt,men iallefall 3-5mm vil jeg tro. Anonymous poster hash: 9acfc...4e0
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #2 Skrevet 3. august 2015 Ville tatt kontakt ja. Han må kanskje sy eller lime det. Og konfrontert barnehagen! Anonymous poster hash: f9b52...33a
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #3 Skrevet 3. august 2015 Kontakt legevakt! Merkelig at ikke bhg oppdager at han blør! Og de burde iallfall ha sagt i fra om hodeskader om de vet om det! Anonymous poster hash: 078cc...c00
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #4 Skrevet 3. august 2015 Dårlig av barnehagen å ikke si noe! Småen slo også hodet i barnehagen å blødde fra hodet. Jeg ble oppringt med en gang ettersom de var i tvil om hvor alvorlig det var. Anonymous poster hash: e5794...bcc
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #5 Skrevet 3. august 2015 Har prøvd å vaske/rense bort litt blod for å se bedre, men det ville han ikke ha noe av. Skal ringe legevakta nå. Vet ikke om det har noe å si, men det var bare vikarer i bhg når jeg henta.Ingen jeg kjente til iallefall. Prøvde å ringe til bhg men ingen som tok tlf. Hi Anonymous poster hash: 9acfc...4e0
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #6 Skrevet 3. august 2015 Ahh vikarer er ikke alltid like flink til å gi beskjed om sånt nei. Anonymous poster hash: e5794...bcc
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #7 Skrevet 3. august 2015 Legevakta ville ha han inn til sjekk. Så får vi se hvordan det går. Hi Anonymous poster hash: 9acfc...4e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå