Gå til innhold

Mulig MA??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på UL i dag 6+1. Alt de kunne se var en svart flekk på 2mm.

Gyn sa at jeg kanskje bare var 4 uker på vei, men jeg fikk positive tester den 19 juli. Ventet mens den 20-21. Hadde også sist mens den 19 juni og EL den 5 juli. Jeg har både testet og målt temp. Har alltid stemt.

Nå mistenker jeg en MA, men skal dra til legen i morgen og på torsdag for å sjekke blodprøver. Noen som vet hvordan HCG'en min burde være i morgen og hvor mye den burde stige på to dager?

Anonymous poster hash: b8a16...4c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mitt forrige svangerskap var jeg på UL 6+1, og gyn kunne ikke se foster eller hjerteslag. Vi trodde det var over. Tok hcg prøver flere ganger, og denne steg som den skulle. Ny UL 7+6 viste et foster med fine hjerteslag og riktig størrelse. Dette var IVF, så vi var sikre på befruktningsdato. Vi fikk en nydelig jente. Hcg varierer så mye fra person til person, det viktigste er at nivået dobler seg ca på 2-3 dager. Du finner hcg tabeller dersom du googler, og ser at hva som er innenfor normalen varierer veldig. Ta ny UL om en uke eller to, så får du nok riktig svar. Lykke til!

Skrevet

Men det her var bare en svar 2mm prikk. Ikke noe mer, verken inni eller utenfor.

Men har fått ny time til UL neste tirsdag. Skal sjekke om den dobler seg fra tirsdag - torsdag da :)

Skrevet

Ingen som kan tenke seg noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...