Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #1 Skrevet 3. august 2015 Siste mnd har han bare betalt inn mindre og mindre.. Og denne mnd ser jeg ingenting på mine sider. Får sikkert forskudd fra nav en av dagene, men det er så irriterende! Bedre å bruke pengene på rus en ungene tydligvis.. Anonymous poster hash: ae0f8...533
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #2 Skrevet 3. august 2015 Det skulle du kanskje ha tenkt på før du fikk unger med en narkoman.... Anonymous poster hash: 2cd46...552
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #3 Skrevet 3. august 2015 Det skulle du kanskje ha tenkt på før du fikk unger med en narkoman.... Anonymous poster hash: 2cd46...552 Hadde jeg hatt en spåkule å sett i, hvordan han kom til å bli i fremtiden så.. Trodde du jeg valgte å få flere barn med en narkoman kansje?!? Anonymous poster hash: ae0f8...533
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #4 Skrevet 3. august 2015 Men en viss feeling hadde du vel, når valgte dette dophue som avlsokse? Ser vel ann personen først og ikke minst klientellet av vennekretsen hans? Anonymous poster hash: fc80f...69f
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #5 Skrevet 3. august 2015 Men en viss feeling hadde du vel, når valgte dette dophue som avlsokse? Ser vel ann personen først og ikke minst klientellet av vennekretsen hans? Anonymous poster hash: fc80f...69f Pass på, så ikke fallet blir altfor høyt, fra din høye hest. Anonymous poster hash: 8ba5b...e14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå