Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #1 Skrevet 3. august 2015 For nåken veker sidan hadde eg eit one night stand, nåken veker sidan tok eg ein positiv test. Hadde fortsatt kontakt med one night standet og reaksjonen eg fikk var igrunn forventa. Men den har berre blitt verre. Eg blei ringt nesten daglig der han prøvde å overtale meg til å ta abort, manipulere meg til å tru at det var det beste for ungen og det var egoistisk av meg å beholde den. Sjølv om eg sa at eg hadde bestemt meg for å beholde ungen. Han sa han brydde seg om meg og kom til å vere med under aborten og etter aborten. Kor mangen ganga han sa ditta veit eg ikkje. I dag kom det til eit punkt der eg måtte blokkere nummera hass, imessage og på Facebook. Etter eg ikkje tok telefonen og svarte på melding at eg ikkje ville ha kontakt med han før i veke 13 (pga lova med abort, så eg slepper maset) fikk eg nåken stygge meldinga om at eg lurte han til sengs for å bli mamma. Prøva å ikkje ta ditta til meg. Men har vert vanskelig. Ein periode vurderte eg å ta abort fordi eg blei heilt hjernevaska men drt har aldri vert eit alternativ for meg. Har masse støtte rundt meg, heldigvis. Prøvar å begynne å glede meg over babyen som vokse inni magen min men er veldig vanskelig etter alt styret. Så.. Er det andre som har vert i samme situasjon? Samme erfaringa? Er berre i veke 10 enda so har ikkje sagt det til så mangen enda. Måtte få det ut rett og slett! Snakke om det! Anonymous poster hash: fd882...aa1
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #2 Skrevet 3. august 2015 jeg har en stesønn som er et resultat av et one night stand. han er en fantastisk liten sjel. gubben har sagt at han var jo ikke direkte blid når mamman beholdt. for han ønsket å gi sitt barn en fullstendig familie. valget var tatt, og de prøvde bo sammen, noe so0m ikke gikk. Men han tok ansvar og har vært der hele veien. så det kan gå veldig veldig bra. vil du beholde, så beholder du, bare ha det i bakhodet at det er en risiko for at du tar alt ansvaret helt alene. noe du også kommer til å klare helt bra. jeg har vært alene med mine to barn siden minsten var baby. vi har klart oss supert. dette kommer til å gå veldig bra:) Gratulerer så mye med bebbsen i magen:) hilsen glad alene-mamma og stemor:) Anonymous poster hash: 1bb38...0b0
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #3 Skrevet 3. august 2015 Har du evner og ressurser, jobb og bolig og nettverk, til å ta deg av det kommende barnet - og samtidig deale med en barnefar som antakelig ikke blir greiere når ungen forfaller til betaling - så får du barnet. Anonymous poster hash: 8c137...902
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #4 Skrevet 3. august 2015 Hadde du sex med ham for å bli gravid eller var det et ekte uhell? Anonymous poster hash: f87fc...dab
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #5 Skrevet 3. august 2015 Ja, jeg syns det er egoistisk. Du tvinger et liv på en person som ikke ønsker dette. Jeg kunne aldri ha gjort noe slikt! Anonymous poster hash: ceeef...959
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #6 Skrevet 3. august 2015 Ja, jeg syns det er egoistisk. Du tvinger et liv på en person som ikke ønsker dette. Jeg kunne aldri ha gjort noe slikt! Anonymous poster hash: ceeef...959 Seriøst, man må da være to for å danse tango, kanskje onsen burde være sitt ansvar bevisst, burde brukt kondom da om han var livredd for å bli far..... Anonymous poster hash: ee602...8e9
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #7 Skrevet 3. august 2015 Han plugget ikke igjen, da får han ikke komme etterpå og skylde på deg. Det er ikke som om dette kom som et lyn fra klar himmel, han visste meget vel hva konsekvensene av et ONS kunne bli. Jeg ville for øvrig sjekket meg for klamydia og diverse hvis jeg var deg. Bare for å være sikker. Og du? Din kropp, ditt valg. Jeg vet det ikke er lett... Men det er altså ikke hans kropp og han har ingen rett til å kreve eller forlange noe som helst av deg. Hils han at hvis han ikke klarer å bruke kondom i fremtiden og ikke vil havne i slike situasjoner hvor han ikke har noe valg så finnes det et enkel inngrep som fikser den saken, snipp snipp... Anonymous poster hash: 82032...87e
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #8 Skrevet 3. august 2015 Ja, jeg syns det er egoistisk. Du tvinger et liv på en person som ikke ønsker dette. Jeg kunne aldri ha gjort noe slikt! Anonymous poster hash: ceeef...959 Tvinga eit liv på han? Har ikkje forlanga nåke. Kan ikkje ta abort fordi han ønska det og oversjå det eg meinar er rett og ka eg greier leve med. Anonymous poster hash: fd882...aa1
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #9 Skrevet 3. august 2015 jeg har en stesønn som er et resultat av et one night stand. han er en fantastisk liten sjel. gubben har sagt at han var jo ikke direkte blid når mamman beholdt. for han ønsket å gi sitt barn en fullstendig familie. valget var tatt, og de prøvde bo sammen, noe so0m ikke gikk. Men han tok ansvar og har vært der hele veien. så det kan gå veldig veldig bra. vil du beholde, så beholder du, bare ha det i bakhodet at det er en risiko for at du tar alt ansvaret helt alene. noe du også kommer til å klare helt bra. jeg har vært alene med mine to barn siden minsten var baby. vi har klart oss supert. dette kommer til å gå veldig bra:) Gratulerer så mye med bebbsen i magen:) hilsen glad alene-mamma og stemor:) Anonymous poster hash: 1bb38...0b0 Tusen takk! Alltid koselig å få gratulasjon når eg føler alt har vert så negativt lada Anonymous poster hash: fd882...aa1
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #10 Skrevet 3. august 2015 Han plugget ikke igjen, da får han ikke komme etterpå og skylde på deg. Det er ikke som om dette kom som et lyn fra klar himmel, han visste meget vel hva konsekvensene av et ONS kunne bli. Jeg ville for øvrig sjekket meg for klamydia og diverse hvis jeg var deg. Bare for å være sikker. Og du? Din kropp, ditt valg. Jeg vet det ikke er lett... Men det er altså ikke hans kropp og han har ingen rett til å kreve eller forlange noe som helst av deg. Hils han at hvis han ikke klarer å bruke kondom i fremtiden og ikke vil havne i slike situasjoner hvor han ikke har noe valg så finnes det et enkel inngrep som fikser den saken, snipp snipp... Anonymous poster hash: 82032...87e Nei eg veit.. Det er ein risiko alle gutta tar når dei ikkje brukar kondom. Er ikkje jenta sitt ansvar å stå for prevensjon. Er like mykje guten sitt ansvar! Blir jenta gravid er det henna valg og guten må leve med det. Er ikkje hjelp i å vere etterpåklok og prøve å manipulere jenta til å ta abort.. Anonymous poster hash: fd882...aa1
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #11 Skrevet 3. august 2015 Jeg ville nok ikke fullført dette svangerskapet. For meg er det helt essensielt at det er en mor og far tilstedet. Anonymous poster hash: 670a8...997
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #12 Skrevet 3. august 2015 Hvor gammel er du foresten? Anonymous poster hash: 670a8...997
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #13 Skrevet 3. august 2015 Jeg personlig ville ikke fått ett slikt barn der jeg og ungen måtte ha forhold oss til denne mannen resten av livet. Jeg mener at man burde være i ett forhold før man får barn. Brukte ingen av dere beskyttelse? Har du sjekket at du ikke har fått mer hos han? Anonymous poster hash: 6288c...dc8
Rubella Skrevet 3. august 2015 #14 Skrevet 3. august 2015 Det er absolutt ikke egoististik å beholde! Du tar ikke abort når du er imot det og ønsker å beholde barnet. Det kommer du til å angre fælt på senere.mDette klarer du, med eller uten barnefar. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #15 Skrevet 3. august 2015 Din kropp, ditt valg. Man trenger en sædcelle for å lage barn å med mindre du voldtok mannen får han stå for det dere har gjort. Råttent gjort av deg om det var med vilje men du skal likevel ikke ta abort om du ikke vil det. Anonymous poster hash: 7e995...c55
Fullrulle86 Skrevet 3. august 2015 #16 Skrevet 3. august 2015 Gratulerer så masse!!! Dette kommer til å gå helt fint og du kommer aldri til å angre på at du fekk barnet Hold avstand til far til han ønsker å ha kontakt selv. Det blir hans valg om han ønsker eller ikke. Gled deg over spark og voksende mage! Se på babyutstyr å bittesmå babyklær og gled deg:D
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #17 Skrevet 3. august 2015 Gratulerer så masse!!! Dette kommer til å gå helt fint og du kommer aldri til å angre på at du fekk barnet Hold avstand til far til han ønsker å ha kontakt selv. Det blir hans valg om han ønsker eller ikke. Gled deg over spark og voksende mage! Se på babyutstyr å bittesmå babyklær og gled deg:D Åå, tusen takk! Kjempe koselig med gratulasjona og hyggelige tilbakemeldinga! Anonymous poster hash: fd882...aa1
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #18 Skrevet 3. august 2015 Jeg hadde en venninne fra Stavanger som sa en gang at hun skulle ha et one night stand en gang i fremtiden og at dersom hun ble gravid ville hun beholde det. men andre ord, hun visste utmerket godt hva hun gjorde mot den hun kom til å ligge med. Har du gjort dette med vilje? Anonymous poster hash: 670a8...997
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #19 Skrevet 3. august 2015 Nei, det Anonymous poster hash: 4b151...09e
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #20 Skrevet 3. august 2015 Nei, det trenger du ikke ha dårlig samvittighet for! Ungen er ønsket -den er heldig. Om du har ressurser, selvsagt. Det trengs to for å lage en unge, folkens. Anonymous poster hash: 4b151...09e
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #21 Skrevet 3. august 2015 Absolutt ikke egoistisk å beholde. Gratulerer så mye 💖 Anonymous poster hash: bca81...846
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #22 Skrevet 3. august 2015 Jeg hadde en venninne fra Stavanger som sa en gang at hun skulle ha et one night stand en gang i fremtiden og at dersom hun ble gravid ville hun beholde det. men andre ord, hun visste utmerket godt hva hun gjorde mot den hun kom til å ligge med. Har du gjort dette med vilje? Anonymous poster hash: 670a8...997 Hadde du lest litt lenger oppe hadde du sett at det ikkje var planlagt Anonymous poster hash: fd882...aa1
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #23 Skrevet 3. august 2015 Absolutt ikke egoistisk å beholde. Gratulerer så mye 💖 Anonymous poster hash: bca81...846 Tusen takk ❤️ Anonymous poster hash: fd882...aa1
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #24 Skrevet 3. august 2015 Jeg ble gravid etter ons. Det var med en kollega da, men jeg skulle slutte i jobben en uke etter onsen. Han tok det ikke pent og besvimte nesten da jeg sa jeg kom til å beholde. Det har gått veldig fint, han har stilt opp fra dag en. Det har jo ikke vært lett alltid, jeg skal være ærlig med den biten. Men jeg angrer aldri på valget jeg tok. Uansett, lykke til Anonymous poster hash: d361d...df2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå