Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #1 Skrevet 3. august 2015 Føler meg oppblåst og hodeverk hver eneste dag. Det verker konstant i halebeinet og stråler nedover. Hadde det ikke slik m førstemann. Er liksom tappet for krefter. Prøver å holder meg i aktivitet men har likevel allerede lagt på meg 10kg. Samme som første gangen. Men føler meg så mye mer ukomfortabel denne gangen. Trøtt hele tiden 😵 Anonymous poster hash: da3b7...e45
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #2 Skrevet 3. august 2015 Du burde til legen, trøtthet og hodepine kan være symptomer på svangerskapsforgfitning! Hva er blodtrykket ditt, har du nylig vært hos legen? Jeg er 27+2 og føler meg ganske dårlig høyt blodtrykk, svimmel, synsforstyrrelser, kvalm, skjelver, andpusten, hetetokter, "press på halsen". Er heller ikke førstegangs. Men ellers så gårdet jo fint. Anonymous poster hash: 212d2...a1a
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #3 Skrevet 3. august 2015 Var for to tre uker siden til jordmor. Da var blodtrykket 110/55, litt lavere enn v kontrollen før. Men helt normalt sa jordmor. Skal dit neste uke. Akkurat som en influensafølelse i kroppen uten at d er d på en måte. Vanskelig å forklare.. Anonymous poster hash: da3b7...e45
TPK Skrevet 3. august 2015 #4 Skrevet 3. august 2015 Jeg ville bedt om å få komme inn til din vanlige jordmor og bare måle blodtrykk og urin. Dt tar jo bare et par minutter, hun kan sikkert skvise deg inn. Evt. hos fastlegen. Hodepine skal alltid tas på alvor når du er gravid, spesielt når du føler deg dårlig ellers også. Kan jo godt være du bare er sliten og/eller småsyk og trenger en kort sykemelding for å hente deg inn igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå