Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #1 Skrevet 3. august 2015 Hvordan vasker du? Tørrmopper først? Lær meg å vaske gulv!! Har parkett og belegg i huset Anonymous poster hash: 82f77...01b
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #2 Skrevet 3. august 2015 Tørrmopper, støvsuger og så vasker jeg med det jeg har for hånden. Nå er det grønnsåpe. Anonymous poster hash: 8a2ab...d29
Tjofsen Skrevet 3. august 2015 #3 Skrevet 3. august 2015 Støvsuger først. Vasker med vann og mikrofiberklut. Bruker dampvasker innimellom også.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #4 Skrevet 3. august 2015 Bruker gubben Anonymous poster hash: a5b6a...66b
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #5 Skrevet 3. august 2015 Bruker en ananas, blir så god lukt.... Anonymous poster hash: 4a28e...565
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #6 Skrevet 3. august 2015 Bruker en ananas, blir så god lukt.... Anonymous poster hash: 4a28e...565 Kanskje være "litt" mer saklig.. HI: Her støvsuger vi gulvet, så bruker vi mopp med fiberklut på og vann Trengs ikke annet enn det.. Søler vi på gulvet, så vaskes det bort med det samme Anonymous poster hash: 944b7...b5c
Lurifaxa Skrevet 3. august 2015 #7 Skrevet 3. august 2015 Har akkurat kjøpt meg norwex mopper! Kjempe fornøyd! Sveiper over gulvet med tørrmoppen for å fjerne alt lo og rusk. Så vasker jeg over med våtmoppen etterpå. Ingen såpe! Kun kaldt vann! Moppen koster noen kroner, men den er solid og du sparer inn med at du ikke trenger å bruke såpe! Blir gullene rent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå