Gå til innhold

Dere som har hvit vaskehjelp


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags avtale/kontrakt har dere? Har dere laget en selv eller funnet på nettet?

 

Jeg skal ansette en nå, og prøver å finne en grei kontrakt.

Må man betale lønn hvis vedkommende blir syk og ikke kan vaske en dag(slik det ser ut i de kontraktene jeg har funnet på nettet)?

 

Hva må man passe på å ha me di en slik kontrakt?

 

Blir veldig takknemlig for svar.



Anonymous poster hash: d8a4d...530
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du må betale lønn ved sykdom.

 

Anonymous poster hash: ae8d9...237

Skrevet

Min er litt mer beige i fargen... kan jeg svare?

 

Anonymous poster hash: 1edab...e27

Skrevet

Hva med kontrakt? Hva slags kontrakt har dere?

 



Anonymous poster hash: d8a4d...530
Skrevet

Vi bruker et lite firma. En dame med et par ansatte. Da er det hennes "problem" hvis noen av arbeiderne hennes er syke. Det har aldri hendt at vi har måttet betale for noe vi ikke har fått:) Vet ikke om det har vært sykdom heller.. Det var en gang de ikke dukket opp som avtalt, men da måtte vi heller ikke betale noe. Har ikke noe kontrakt såvidt jeg vet.

 

Anonymous poster hash: 50d41...41f

Skrevet

Vi bruker et lite firma. En dame med et par ansatte. Da er det hennes "problem" hvis noen av arbeiderne hennes er syke. Det har aldri hendt at vi har måttet betale for noe vi ikke har fått:) Vet ikke om det har vært sykdom heller.. Det var en gang de ikke dukket opp som avtalt, men da måtte vi heller ikke betale noe. Har ikke noe kontrakt såvidt jeg vet.

 

Anonymous poster hash: 50d41...41f

OK. Jeg ansetter en enkeltperson, så det blir jo annerledes.

 

Anonymous poster hash: d8a4d...530

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...