Gjest Darwinia:-) Skrevet 2. august 2015 #1 Skrevet 2. august 2015 Dagmamma som ikke har mistet ansvar for eget barn🐙 Hvordan er du når du har kranglet med mannen🍌 Når mannen din blir såret🍍 Har jeg gått glipp av noe? Hvis ja; er jeg helt på bærtur med trompeten i min overskrift?
ærlig talt Skrevet 2. august 2015 #2 Skrevet 2. august 2015 Hehe😂 Jeg tror det er fordi det skal være lettere å finne igjen innlegget sitt☺️
Gjest Antarctica Skrevet 2. august 2015 #3 Skrevet 2. august 2015 Dagmamma som ikke har mistet ansvar for eget barn🐙 Hvordan er du når du har kranglet med mannen🍌 Når mannen din blir såret🍍 Har jeg gått glipp av noe? Hvis ja; er jeg helt på bærtur med trompeten i min overskrift? Nei, den er flott! 🐭 Tipper folk skriver fra mobil og har pølsefingre som kladder borti emoticons her og der?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #4 Skrevet 2. august 2015 Det er nok for å finne igjen innlegget sitt. Men enig i at det ser veldig dumt ut noen ganger. Husker en som skrev en tragisk heading som hun pyntet med en rose. Type: mannen min slår meg🌹 corny stuff Anonymous poster hash: 19e45...144
beef sister Skrevet 2. august 2015 #5 Skrevet 2. august 2015 Dagmamma som ikke har mistet ansvar for eget barn🐙 Hvordan er du når du har kranglet med mannen🍌 Når mannen din blir såret🍍 Har jeg gått glipp av noe? Hvis ja; er jeg helt på bærtur med trompeten i min overskrift? Nei, den er flott! 🐭Tipper folk skriver fra mobil og har pølsefingre som kladder borti emoticons her og der? Men må man ikke trykke på en annen "fane" av tastaturet for å få frem ikonene? Det må jeg i hvert fall på begge telefonene mine, og det er ikke engang samme produsent! 📱☎📞Men kanskje folk rett og slett har svært overivrige pølsefingre? 👋 Jeg synes uansett det skaper et blikkfang, og enda flere svarer fordi de bare må kommentere ikonet! 🐊🐪🐉
Gjest Antarctica Skrevet 3. august 2015 #6 Skrevet 3. august 2015 Dagmamma som ikke har mistet ansvar for eget barn🐙 Hvordan er du når du har kranglet med mannen🍌 Når mannen din blir såret🍍 Har jeg gått glipp av noe? Hvis ja; er jeg helt på bærtur med trompeten i min overskrift? Nei, den er flott! 🐭Tipper folk skriver fra mobil og har pølsefingre som kladder borti emoticons her og der? Men må man ikke trykke på en annen "fane" av tastaturet for å få frem ikonene? Det må jeg i hvert fall på begge telefonene mine, og det er ikke engang samme produsent! 📱☎📞Men kanskje folk rett og slett har svært overivrige pølsefingre? 👋 Jeg synes uansett det skaper et blikkfang, og enda flere svarer fordi de bare må kommentere ikonet! 🐊🐪🐉 Det er merkelig å si "mannen min slår meg 🌹", men hvis det sto "min manne er en voldelig 🔪 narkoman💉 , hva skal jeg gjøre, vi har en liten baby 👶" blir det nesten enda rarere. Symbolene er "korrekte", men sammenstillingen blir komisk. Som om man lager rebus til et barneblad...
beef sister Skrevet 3. august 2015 #7 Skrevet 3. august 2015 Dagmamma som ikke har mistet ansvar for eget barn🐙 Hvordan er du når du har kranglet med mannen🍌 Når mannen din blir såret🍍 Har jeg gått glipp av noe? Hvis ja; er jeg helt på bærtur med trompeten i min overskrift? Nei, den er flott! 🐭Tipper folk skriver fra mobil og har pølsefingre som kladder borti emoticons her og der? Men må man ikke trykke på en annen "fane" av tastaturet for å få frem ikonene? Det må jeg i hvert fall på begge telefonene mine, og det er ikke engang samme produsent! 📱☎📞Men kanskje folk rett og slett har svært overivrige pølsefingre? 👋 Jeg synes uansett det skaper et blikkfang, og enda flere svarer fordi de bare må kommentere ikonet! 🐊🐪🐉 Det er merkelig å si "mannen min slår meg 🌹", men hvis det sto "min manne er en voldelig 🔪 narkoman💉 , hva skal jeg gjøre, vi har en liten baby 👶" blir det nesten enda rarere. Symbolene er "korrekte", men sammenstillingen blir komisk. Som om man lager rebus til et barneblad... Du kan ikke nekte for at det ikke er et blikkfang. Jeg hadde sannsynligvis ikke åpnet tråden hvis det ikke hadde vært for kniven og sprøyten, og det hadde jo vært et tap for alle andre enn meg selv! 🙌
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #8 Skrevet 3. august 2015 Jeg gjør det for å finne igjen innlegget mitt 💃 Anonymous poster hash: 4a082...7ac
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #9 Skrevet 3. august 2015 Dagmamma som ikke har mistet ansvar for eget barn🐙 Hvordan er du når du har kranglet med mannen🍌 Når mannen din blir såret🍍 Har jeg gått glipp av noe? Hvis ja; er jeg helt på bærtur med trompeten i min overskrift? Dagmamma som har mistet omsorgen for eget barn mener du vell. Den "ikke" forandrer jo hele overskriften. Anonymous poster hash: 4a082...7ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå