Monajenten Skrevet 2. august 2015 #1 Skrevet 2. august 2015 Jeg følger GetRunning appen og begynte forrige uke, så i dag var min 6. jogge-/intervalløkt. Problemet er at jeg får sting nesten med en gang, og det ødelegger en del for motivasjonen for det blir jo vondt. Er det noe jrg kan gjøre for å unngå det? Har ikke spist for tett opp til økten.
Jenny-penny Skrevet 2. august 2015 #2 Skrevet 2. august 2015 Sliter med det samme. Spent på om noen har svar!
Twintipp og himmelblå Skrevet 2. august 2015 #3 Skrevet 2. august 2015 Hei;-) Jeg slet mye med dette tidligere, og for meg hjalp det å begynne roligere for så og øke tempoet. Når jeg løper med sønnen min så holder han to spisse steiner, en i hver hånd. Om det er en myte eller ei er jeg usikker på, men det hjalp meg også tidligere
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #4 Skrevet 2. august 2015 Jeg fikk det alltid før, men da var jeg i mye dårligere fysisk form enn jeg er nå. Kondisen er nå på topp, og får det aldri, selv om jeg spiser før jeg løper. Anonymous poster hash: 7868c...ec1
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #5 Skrevet 2. august 2015 Jeg er i ok form nå, men får også dette innimellom. Utrolig kjipt når det skjer. Skulle gjerne hatt en oppskrift for å unngå det helt. Anonymous poster hash: 4f9d6...a38
Monajenten Skrevet 2. august 2015 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2015 Jeg fikk det alltid før, men da var jeg i mye dårligere fysisk form enn jeg er nå. Kondisen er nå på topp, og får det aldri, selv om jeg spiser før jeg løper. Anonymous poster hash: 7868c...ec1 Takk for svar alle. Jeg startet også i dårlig form, har jo det fortsatt hehe, men kondisen kommer seg. Jeg har prøvd å begynne rolig men føler ikke det hjelper heller. Utrolig kjedelig når man gruer seg til neste løpeøkt fordi det er så vondt. Skal prøve med steiner i hendene, kanskje deg hjelper
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #7 Skrevet 2. august 2015 Jeg merker at jeg aldri får sting når jeg holder i båndet til bikkja når det er godt tempo på oss. Så det må jo være noe i den "myten". Anonymous poster hash: ae2ba...a6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå