Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #1 Skrevet 2. august 2015 Jeg trenger litt inspirasjon og hjelpe til å få sånn ca oversikt over hva jeg må regne med av kostnader til mat/drikke. Det blir navnefeiring og vi vil ikke servere svinekjøtt av respekt for halve familien. Dessuten finnes det så mye god annen mat enn svinekjøtt. Det blir rundt påsketider men tenker at råvarer er alltids mulig å oppdrive! Hva foreslår dere til servering? Er det vanlig med dessert og kaker? Jeg tenkte kaker og frukt i biter på spidd. Jeg tipper at det kan bli ca 60 gjester (stor familie på begge sider). Hvor mange kaker ville dere hatt? Søte tenner på hver side.. Hvor mye må jeg regne med i kostnad for mat? Handler nok det meste i Sverige og har hjelp med mating kaker. Kanskje jeg må ut med litt for at 2-3 pers ordner maten, men dette regner jeg utenom. Anonymous poster hash: 45475...cfe
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #2 Skrevet 2. august 2015 Kostnader på mat kommer veldig an på om du skal lage noe selv eller bestille, så det er litt vanskelig å komme med noe anslag på pris. Anonymous poster hash: 620e1...5c8
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #3 Skrevet 2. august 2015 Kostnader på mat kommer veldig an på om du skal lage noe selv eller bestille, så det er litt vanskelig å komme med noe anslag på pris. Anonymous poster hash: 620e1...5c8 Alt blir laget selv Noe blir ris retter med kylling og lam. Resten trenger jeg tips på. Åpner for forslag på retter såklart! Anonymous poster hash: 45475...cfe
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #4 Skrevet 2. august 2015 Ingen forslag til servering? Anonymous poster hash: 45475...cfe
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #5 Skrevet 3. august 2015 Det var jeg som hadde den andre tråden. Vi har barndåp på søndag. I utgangspunktet hadde vi tenkt å bestille koldtbord, det hadde kommet på ca 7000 for 30 gjester, men så tilbød noen i familien seg å lage gryterett og da slo vi til på det. Multekrem til dessert. Så blir det da servert kaker og rundstykker på ettermiddagen. Tror alle skal gå hjem mette og fornøyde :-) Anonymous poster hash: 7aad3...0ae
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #6 Skrevet 3. august 2015 Det var jeg som hadde den andre tråden. Vi har barndåp på søndag. I utgangspunktet hadde vi tenkt å bestille koldtbord, det hadde kommet på ca 7000 for 30 gjester, men så tilbød noen i familien seg å lage gryterett og da slo vi til på det. Multekrem til dessert. Så blir det da servert kaker og rundstykker på ettermiddagen. Tror alle skal gå hjem mette og fornøyde :-) Anonymous poster hash: 7aad3...0ae Rundstykker? ? :-o Anonymous poster hash: c9741...5e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå