Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #1 Skrevet 2. august 2015 3 mnd til termin, har endel menssmerter i korsryggen, normalt? Anonymous poster hash: 458f5...111
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #2 Skrevet 2. august 2015 Helt normalt. Kan være kynnere også. Hilsen tredjegangs. Anonymous poster hash: c26bc...f63
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #3 Skrevet 2. august 2015 Tror ikke det er kynnere, for på meg sitter de i magen (andregangs) Anonymous poster hash: 458f5...111
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #4 Skrevet 2. august 2015 Nettopp vært gravid, barn nr. 2. Hadde menssmerter av og på hele svangerskapet denne gangen. Normalt sa både jordmor og lege. Så lenge det ikke utvikler seg til vonde tak som kommer regelmessig. Anonymous poster hash: e29ff...73c
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #5 Skrevet 2. august 2015 Lurt å kontakte føden. Kjipt om du går i fødsel. Anonymous poster hash: 7675b...7e5
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #6 Skrevet 2. august 2015 Nettopp vært gravid, barn nr. 2. Hadde menssmerter av og på hele svangerskapet denne gangen. Normalt sa både jordmor og lege. Så lenge det ikke utvikler seg til vonde tak som kommer regelmessig.Anonymous poster hash: e29ff...73c Ok. Det gjør det ikke, murrer bare Pga liten plass? Anonymous poster hash: 458f5...111
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #7 Skrevet 2. august 2015 Lurt å kontakte føden. Kjipt om du går i fødsel.Anonymous poster hash: 7675b...7e5 Men det kommer ikke i tak. Anonymous poster hash: 458f5...111
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå