Høstduft Skrevet 2. august 2015 #1 Skrevet 2. august 2015 Jenta mi vil gjerne ha denne på rommet sitt og poppe popcorn der. Det er visst litt stas. Jeg mener den må brukes på kjøkkenet da jeg ikke liker sånne billige elektriske artikler...ser for meg at de kan være brannfarlige. Hva tenker dere?
Willy W Skrevet 2. august 2015 #2 Skrevet 2. august 2015 Hva skal et barn med pop corn maskin på rommet sitt? Uavhengig om det er farlig eller ei?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #3 Skrevet 2. august 2015 Det høres jo helt fjernt ut. Anonymous poster hash: 538d7...8c8
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #4 Skrevet 2. august 2015 Det hører til på kjøkkenet og under oppsyn. Ikke på et barnerom. Det blir litt som å steke biff på toalettet eller soverommet synes jeg. Ser heller ikke poenget med popcornmaskin i det store og hele, da enten en micro eller en gryte gjør samme jobben (men det var jo ikke det du spurte om) Anonymous poster hash: 8604e...936
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #5 Skrevet 2. august 2015 Når hun har besøk og dere skal gjøre litt ekstra stas, så ok. Fjernes etterpå. Brannfarlig tenker jeg. Anonymous poster hash: f9f11...b9c
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #6 Skrevet 2. august 2015 Når hun har besøk og dere skal gjøre litt ekstra stas, så ok. Fjernes etterpå. Brannfarlig tenker jeg. Anonymous poster hash: f9f11...b9c Signerer denne. Ser for meg at barnet kan bli litt vel ivrig om hun har fri tilgang til denne maskinen. Bamser og alt mulig kan lett havne i denne maskinen. Anonymous poster hash: a6e43...e7e
Høstduft Skrevet 2. august 2015 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2015 Jenta er 11, så hun finner ikke på noe tull som å putte bamse oppi. Og jeg er enig, popcornmaskin er bare tull, vi har micro. Men hun har spart penger selv og mener det er kjempestas når hun har filmkveld på rommet sitt.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #8 Skrevet 2. august 2015 Det syns jeg høres veldig unødvendig ut. Anonymous poster hash: 49f30...19d
frk Nilsen Skrevet 2. august 2015 #9 Skrevet 2. august 2015 Har fortsatt ikke noe å gjøre på rommet, hun og venninnene får poppe på kjøkkenet og ta med seg popcornet på rommet
the amazing spidermamma Skrevet 2. august 2015 #10 Skrevet 2. august 2015 Hvis det er en sånn som likner på den fra Enklere liv, ville jeg nok ikke tatt sjansen. Den slår seg ikke av av seg selv og kan bli veldig varm.
Monica Skrevet 2. august 2015 #11 Skrevet 2. august 2015 Hvilken popcorn maskin tenker dere på? For vi har en, og den kan man lett brenne seg på. Så den hadde jeg aldri latt barna ha på rommet.
Høstduft Skrevet 2. august 2015 Forfatter #12 Skrevet 2. august 2015 Hvilken popcorn maskin tenker dere på? For vi har en, og den kan man lett brenne seg på. Så den hadde jeg aldri latt barna ha på rommet. Takk for svar, det var greit å vite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå