Gå til innhold

Kvisetryne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid med jente, og har aldri hatt så mye kviser i hele mitt liv :(

Hadde det ikke sånn med gutten, så lurer på når det skal gå over? Noen tips?

Har investert i Body shop sin serie for kombinasjonshud, men hjelper ikke stort..

Fet hud, og kviser i klaser. Ikke mye til gravidstråling her i gården nei :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Renu28 og hudpleiesalong

Anonymous poster hash: 19d77...ba4

Skrevet

Takk for tips! Denne renu 28-kremen, har du prøvd den? Hvor lang tid tok det før det hadde virkning?

Skrevet

Jeg er sikkert langt eldre enn deg, 40 år. Men sliter med hormonkviser som samler seg i klaser rundt munn, hakeparti og panne/tinning. Store porer på nese og fet hud med tørre partier.

For 14 dager siden var jeg til hudpleie og valgte en dyr og lang behandling (1750 kr, 80 min). Der ble jeg anbefalt renu28 og kerstin Florian produkter. Første uka flasset jeg hele tiden og skiftet tydlig hud.

Jeg bruker, som de anbefalte kerstin florian correting to ganger pr uke (på ren hud, vasker av etter 30 min) og renu28 på ren hud to ganger pr dag ( som ikke vaskes av, men må virke alene i ca 15 min før du tar på fuktighetskrem), jeg buker så Kerstin florian fuktighetskrem og øyekrem morgen og kveld (etter renu28).

14 dager har jeg gjordt dette og min hud er nå så klar og flott, at jeg må se meg selv i speilet hele tiden 😉. Har noen få spede kviser, men helt tydlig forskjell!

Kun kort tid jeg har prøvd og hudpleietimen gjorde nok vesentlig for rask endring, men jeg er super fornøyd!

Skrevet

Jeg er sikkert langt eldre enn deg, 40 år. Men sliter med hormonkviser som samler seg i klaser rundt munn, hakeparti og panne/tinning. Store porer på nese og fet hud med tørre partier.

For 14 dager siden var jeg til hudpleie og valgte en dyr og lang behandling (1750 kr, 80 min). Der ble jeg anbefalt renu28 og kerstin Florian produkter. Første uka flasset jeg hele tiden og skiftet tydlig hud.

Jeg bruker, som de anbefalte kerstin florian correting to ganger pr uke (på ren hud, vasker av etter 30 min) og renu28 på ren hud to ganger pr dag ( som ikke vaskes av, men må virke alene i ca 15 min før du tar på fuktighetskrem), jeg buker så Kerstin florian fuktighetskrem og øyekrem morgen og kveld (etter renu28).

14 dager har jeg gjordt dette og min hud er nå så klar og flott, at jeg må se meg selv i speilet hele tiden . Har noen få spede kviser, men helt tydlig forskjell!

Kun kort tid jeg har prøvd og hudpleietimen gjorde nok vesentlig for rask endring, men jeg er super fornøyd!

I hvilken by var dette? :) 

Anonymous poster hash: 60e4d...2df

Skrevet

14 dager har jeg gjordt dette og min hud er nå så klar og flott, at jeg må se meg selv i speilet hele tiden 😉. Har noen få spede kviser, men helt tydlig forskjell!

Tusen takk for flott svar!

Dette skal jeg sjekke ut 😊

Skrevet

Jeg ble sånn ETTER fødselen. Var ille ille!!! Jeg dro til en hudlege og fikk diagnosen rosacea. Fikk spesiell behandling for det, bare at jeg ikke kunne ta antibiotikaen jeg egentlig trengte pga amminga. Men bare med slavene er jeg såååå mye bedre!!!

Anonymous poster hash: 7a192...c31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...