Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #1 Skrevet 2. august 2015 Vurderer å gjøre dette. Jeg har to problemområder, men resten av kroppen er jeg fornøyd med. Jeg har mye fett på innside lår (helt øverst) og selv om jeg er relativt slank så gnisser de dumme lårene mot hverandre når jeg bruker kjole/skjørt slik at jeg får sår der i tillegg er overarmene mine store slik at jeg sliter med å finne bluser/skjorter osv, disse to "feilene" gjør at jeg synes jeg ser rar ut, jeg er som sagt slank nok ellers. Men jeg lurte på om noen har tatt en av disse operasjonene? Fettsuging eller smartlipo? Var det fryktelig smertefullt i tiden etterpå? Hvor lang tid tok det før hevelsen gikk ned og blåmerkene forsvant? Setter stor pris på å høre andres erfaringer Anonymous poster hash: 6861d...aa4
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #2 Skrevet 2. august 2015 Har prøvd Liporeducer3000 - og det funka faktisk!! Nå er jeg gravid, men når ungen er ute og det har gått litt tid skal jeg ta en runde til. Var veldig skeptisk, men ble litt sjokkert over resultatene. Ikke sånn ekstreme resultater, men tydelige nok til at det ble flere cm ned over få uker. Anonymous poster hash: b9820...af2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå