Gå til innhold

Spare eller kjøpe hytte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ca 500 000. Hadde egentlig tenkt at disse pengene skulle brukes på barna i voksen alder. Men nå har vi veldig lyst på hytte. Hva ville dere gjort? Hytte er jo investering for barna både i barndommen og i voksen alder. Vi har hus med utleie, der leien dekker det vi har sv lån.

Anonymous poster hash: 36742...0a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hytte! Definitivt.

Anonymous poster hash: 10660...ac9

Skrevet

Begge deler?

Kjøp hytte i et område som ikke reduseres i verdi, selg den om behovet oppstår om tredve år.

Anonymous poster hash: 34f51...9a8
Skrevet

Begge deler?

Kjøp hytte i et område som ikke reduseres i verdi, selg den om behovet oppstår om tredve år.

Det er det jeg synes er så vanskelig. Hvordan vet vi hvordan markedet er om 30 år.

Skrevet

Det kan vi ikke vite...

Gå for det som føles rett nå - vi kan aldri vite med sikkerhet hvordan fremtiden blir!

Skrevet

Begge deler?

Det er det jeg synes er så vanskelig. Hvordan vet vi hvordan markedet er om 30 år.

Altså, for alt vi vet er verden utsletta i atomkrig om tredve år. Men sannsynligheten for at hytter i rimelig nærhet til de større byene på Østlandet holder seg greit i verdi er god. Sannsynligheten for liten prisstigning om du kjøper hytte i nærheten av Karasjok er tilsvarende stor.

Skrevet

Hadde spart ved å investere i hytte jeg!

Anonymous poster hash: 8272b...fcb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...