Gå til innhold

Nye kjærester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og barnefar gikk fra hverandre før fødselen av vårt felles barn som nå er 4 år. Nå har barnet vært på ferie med far og ei som vi forstår på barnet som hans nye kjæreste. jeg har ikke hørt noe om at far har fått ny kjæreste, så jeg synes det er litt rart at far tar med barnet på ferie med noen som er villt fremmed for ikke bare meg, men også barnet. Er det vanlig?

Jeg har ikke noe problemer med at far finner seg ny, er bare glad til da han kanskje lar meg være litt. Jeg har derimot den oppfatning, både fra her inne og ellers fra venner og omgangskrets inntrykk av at det er vanlig å informere den andre forelderen når man introduserer barnet for sin nye. Hvordan er det egentlig?

Anonymous poster hash: 4fa71...2c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk vite av datteren min at pappa har ny kjæreste. Vi er ikke venner på Facebook, men fikk en til å sjekke og det stemtezz kjærester siden mai..

Anonymous poster hash: 017a6...b69

Skrevet

Det vanlige er vel både å informere, og la barnet treffe kjæresten under andre omstendigheter første gang. Det vanlige er jo en myk start, hvor man møtes noen timer første gang, så øker det gradvis.

Men her fikk jeg vite at far hadde fått ny kjæreste, så 2 uker etter skulle jeg levere barna til far for hans helg, han var ikke hjemme, jeg ringte og fikk beskjed at han hadde flyttet til kjæresten. Det var litt spesielt.

Anonymous poster hash: 954f1...d0a
Skrevet

Her har jeg og eksen pratet og informert hverandre lenge for barna ble informert. Og vi møtte hverandres kjærester før barna møtte de.

Skrevet

Normale, voksne folk snakker sammen og informerer selvfølgelig hverandre om viktige hendelser (som flytting, alvorlig sykdom, jobbytte og nye partnere!!), lenge før barna blir informert!

Har ikke inntrykk av at det er mange av den sorten her inne, utfra div. innlegg å dømme... :P

Anonymous poster hash: e1d6c...61e

Skrevet

Folk gjør mye rart!

Min far instruerte meg om å klemme sin (fremmede) kjæreste og si at jeg gledet meg til å få søsken første gang vi møttes 😝

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...