Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #1 Skrevet 2. august 2015 Ungene er døgnville, huset er kaos, vi har ikke råd å dra noen steder, jeg kjeder meg dønn i hjel! I fjor hadde jeg tre uker ferie, og syntes det ble alt for langtekkelig. I år tok jeg bare ut to uker, men allerede etter en uke er jeg pisslei! Anonymous poster hash: c0fb2...3ba
kråkemamma Skrevet 2. august 2015 #2 Skrevet 2. august 2015 Finne på noe som ikke koster penger/er dyrt? Aktivisere ungene så sovner de tidligere... Mulig de også er pisslei om ikke noe skjer og det lyser lang vei at du ikke vil ha ferie sammen medde...
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #3 Skrevet 2. august 2015 Ja du har selvfølgelig rett. Vi har vært gjennom tur, brettspill, gratisaktiviteter i byen. Vi har lange frokoster og ser filmer i regnværet. Men det blir kjedelig for dem når alle vennene er bortreiste og de ikke har noen å leke med. De er såpass store at det ikke er så stor stas og være sammen med oss voksne hele tiden. Anonymous poster hash: c0fb2...3ba
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #4 Skrevet 2. august 2015 Elsker sommerferie, skulle gjerne vært lenger. Skjønner deg ikke hi... Anonymous poster hash: 5a1c7...ce3
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #5 Skrevet 2. august 2015 Ferie uten en plan er noe jævla dritt. I år har jeg ferie i to (!) mnd, jeg holder på å gå på veggen. Heldigvis skal vi flytte, så har nok med å pakke og vaske. Har funnet ut at man må planlegge dagene, hvis ikke går det helt i stå og det blir sur stemning. Jeg skulle helst jobbet hele sommeren, men men Og nei, jeg er ingen dårlig mor. Anonymous poster hash: 5272a...0fa
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #6 Skrevet 2. august 2015 Ferie uten en plan er noe jævla dritt. I år har jeg ferie i to (!) mnd, jeg holder på å gå på veggen. Heldigvis skal vi flytte, så har nok med å pakke og vaske. Har funnet ut at man må planlegge dagene, hvis ikke går det helt i stå og det blir sur stemning. Jeg skulle helst jobbet hele sommeren, men men Og nei, jeg er ingen dårlig mor. Anonymous poster hash: 5272a...0fa Jo. Om du ikke klarer å se godene ved å ha to måneder fri med ungene dine er du faktisk ei helt ræva mor. Anonymous poster hash: 2d2e9...e7b
februarprins2013 Skrevet 2. august 2015 #7 Skrevet 2. august 2015 nei,bare den siste uka har jeg savnet jobben,ikke de 3 første, nå blir det godt med jobb og bhg i morgen og tilbake til hverdagen og rutiner
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #8 Skrevet 2. august 2015 Selvsagt er du ikke alene om det, her inne dukker det opp klagetråder om et eller annet omtrent hvert 20.minutt hele døgnet, så det er ganske stor sannsynlighet for at det er noen som føler for å klage på sommerferien og. Blir bra med høst da, når alle skal klage på hvor mørkt og kaldt det er, hvor mye det regner og at vinteren bare kan komme. Helt til vinteren kommer og alle skal klage på hvor kaldt det er, hvor dritt lei de er av jula (som selvsagt starter for tidlig), hvor mye penger folk bruker på julekalendere, at de fikk dårlige julegaver, at det er dårlig skiføre/akeføre, at vinterdressen ikke var bra nok, så kommer våren og klagingen på at ungene bråker ute, at det er lenge til sommerferien så de kan klage over sommerferien igjen. Anonymous poster hash: 4e863...1b6
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #9 Skrevet 2. august 2015 Ferie uten en plan er noe jævla dritt. I år har jeg ferie i to (!) mnd, jeg holder på å gå på veggen. Heldigvis skal vi flytte, så har nok med å pakke og vaske. Har funnet ut at man må planlegge dagene, hvis ikke går det helt i stå og det blir sur stemning. Jeg skulle helst jobbet hele sommeren, men men Og nei, jeg er ingen dårlig mor. Anonymous poster hash: 5272a...0fa Jo. Om du ikke klarer å se godene ved å ha to måneder fri med ungene dine er du faktisk ei helt ræva mor. Anonymous poster hash: 2d2e9...e7b Hva får deg til å tro at ungene er hos meg hele tiden? Anonymous poster hash: 5272a...0fa
magica fra tryll Skrevet 2. august 2015 #10 Skrevet 2. august 2015 Jøss,-vi har nå hatt ferie i 5 uker, og skulle gjerne bare fortsatt. Har det helt nydelig:) Aller helst med minst mulig planer....Har 3 små og 3 store barn
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #11 Skrevet 2. august 2015 Ferie uten en plan er noe jævla dritt. I år har jeg ferie i to (!) mnd, jeg holder på å gå på veggen. Heldigvis skal vi flytte, så har nok med å pakke og vaske. Har funnet ut at man må planlegge dagene, hvis ikke går det helt i stå og det blir sur stemning. Jeg skulle helst jobbet hele sommeren, men men Og nei, jeg er ingen dårlig mor. Anonymous poster hash: 5272a...0fa Jo. Om du ikke klarer å se godene ved å ha to måneder fri med ungene dine er du faktisk ei helt ræva mor. Anonymous poster hash: 2d2e9...e7b Hva får deg til å tro at ungene er hos meg hele tiden? Anonymous poster hash: 5272a...0fa Så du er deltidsræva mor og har ikke noe spes indre liv heller, nais. Anonymous poster hash: 2d2e9...e7b
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #12 Skrevet 2. august 2015 Ferie uten en plan er noe jævla dritt. I år har jeg ferie i to (!) mnd, jeg holder på å gå på veggen. Heldigvis skal vi flytte, så har nok med å pakke og vaske. Har funnet ut at man må planlegge dagene, hvis ikke går det helt i stå og det blir sur stemning. Jeg skulle helst jobbet hele sommeren, men men Og nei, jeg er ingen dårlig mor. Anonymous poster hash: 5272a...0fa Jo. Om du ikke klarer å se godene ved å ha to måneder fri med ungene dine er du faktisk ei helt ræva mor. Anonymous poster hash: 2d2e9...e7b Haha! <3 BiM og DiB <3 Anonymous poster hash: 4a984...9bb
soleia Skrevet 2. august 2015 #13 Skrevet 2. august 2015 Ferie uten en plan er noe jævla dritt. I år har jeg ferie i to (!) mnd, jeg holder på å gå på veggen. Heldigvis skal vi flytte, så har nok med å pakke og vaske. Har funnet ut at man må planlegge dagene, hvis ikke går det helt i stå og det blir sur stemning. Jeg skulle helst jobbet hele sommeren, men men Og nei, jeg er ingen dårlig mor. Anonymous poster hash: 5272a...0fa Jo. Om du ikke klarer å se godene ved å ha to måneder fri med ungene dine er du faktisk ei helt ræva mor. Anonymous poster hash: 2d2e9...e7b Haha! <3 BiM og DiB <3 Anonymous poster hash: 4a984...9bb Jepp, berre på BiM og DiB!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #14 Skrevet 2. august 2015 Det er ikke så rart de kjeder deg hvis du bare går og er sur. Hva med å fyre opp under små koselige ting? Jeg spurte mitt barn på 7 år idag hvilke minnet hun satt igjen med etter ferien. Vi har vært ute og reist. Det hun nevnte først var kvelden hun spilte kort med oss voksne alene Anonymous poster hash: c466c...777
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #15 Skrevet 3. august 2015 Ungene er døgnville, huset er kaos, vi har ikke råd å dra noen steder, jeg kjeder meg dønn i hjel! I fjor hadde jeg tre uker ferie, og syntes det ble alt for langtekkelig. I år tok jeg bare ut to uker, men allerede etter en uke er jeg pisslei! Anonymous poster hash: c0fb2...3ba Du velger jo selv når du vil legge ungene og hvor mye dere skal la det bli kaos i huset. Eller har du ryddeferie også? Anonymous poster hash: 812bf...4aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå