Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #2 Skrevet 2. august 2015 Vi snakker ikke akkurat så mye om det, men han vet det ja og synes det et bra. Vi gjør det begge to, han pendler. Også har vi god sex sammen når han er hjemme. Anonymous poster hash: 2ce0b...9c8
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #3 Skrevet 2. august 2015 Ja, det vet han.. Og jeg vet han gjør det også.. Snakker ikke stort om det lenger gitt, men det var med i samtalen tidlig i forholdet, i forhold til å få bra sex sammen. Anonymous poster hash: 21999...c6b
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #4 Skrevet 2. august 2015 Selvfølgelig vet han det. Prater kanskje ikke direkte om det men nevner det i ny og ned. Hvis en av oss ikke er i humør til sex onanerer den andre, ikke noe problem. Noen ganger blir den andre med likevel, hehe! Anonymous poster hash: 8659e...a28
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #5 Skrevet 2. august 2015 Ja. Jeg er nok i overkant glad i sex. Tror jeg onanerer hver dag. Vi har også sex nesten hver dag. Ei venninne av meg nekter mannen sin å onanere. Det syns jeg er skikkelig rart! Hun ser på det som utroskap... Anonymous poster hash: 5567f...af6
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #6 Skrevet 2. august 2015 Ja, begge to onanerer med jevne mellomrom. (jeg gjør det hver dag) Av og til hjelper vi hverandre, men da ender det som regel med sex. I perioder der jeg ikke makter sex (har mye smerter) så ber jeg han bare ta seg en runk i dusjen, null stress Vi er åpne om det meste så kan godt prate om det hvis det passer seg sånn Anonymous poster hash: 2cd59...272
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #7 Skrevet 2. august 2015 Vi prater ikke om det til hverdags. Men han vet at jeg gjør det, og jeg vet at han gjør det! Anonymous poster hash: 4b06d...aa8
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #8 Skrevet 2. august 2015 Ja jeg forteller han det 😊 han blir superkåt av det 😊 Anonymous poster hash: fde73...4ee
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #9 Skrevet 2. august 2015 Ja, han veit jeg gjør det, noen ganger sier jeg at jeg skal gjøre det, andre ganger gjør jeg det hvis jeg legger meg før han,noen ganger gjør jeg det med han i rommet også. Vi har deilig sex sammen og han og onanerer av og til. Helt normalt, vil jeg tro Anonymous poster hash: 598d6...666
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #10 Skrevet 2. august 2015 Ja vi prater om det og vet at begge onanerer. Som regel forteller vi hverandre når vi har gjort det. Er vi borte fra hverandre pga jobbreiser så prøver vi å "spare oss for hverandre" men ikke alltid vi greier. ;-) så vi prater en del om det. Sunt lg normalt :-) Anonymous poster hash: aee11...3ee
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #11 Skrevet 2. august 2015 Ja. Jeg er nok i overkant glad i sex. Tror jeg onanerer hver dag. Vi har også sex nesten hver dag. Ei venninne av meg nekter mannen sin å onanere. Det syns jeg er skikkelig rart! Hun ser på det som utroskap... Anonymous poster hash: 5567f...af6 Hahaahahahhaah hva? Utroskap? Er han utro med seg selv? Tror hun han får følelser for seg selv, føler hun seg truet av at mannen ronker? Huff.. Ikke ofte jeg sier dette, men stakkars mann. Anonymous poster hash: e9e2d...bdc
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #12 Skrevet 2. august 2015 Tror ikke jeg ville likt det om partneren min onanerte ved siden av med i senga om jeg ikke hadde orket sex... Men vi onanerer begge to. Alle gjør da det iblant? Og du med venninna; du trenger jo ikke si dette til henne, men han ronker Anonymous poster hash: 89287...b1d
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #13 Skrevet 2. august 2015 Javisst, og vi fleiper med det! Anonymous poster hash: 54ede...c18
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #14 Skrevet 2. august 2015 Vi prater ikke om det på daglig basis nei, regner det som helt normalt og ikke noe man trenger å forklare seg for. Min man onanerer hver dag og det er helt greit Anonymous poster hash: 6dfc3...72a
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #16 Skrevet 2. august 2015 Aldri pratet noe om det vi, jeg ser i hvertfall på d som noe naturlig, men har aldri kommet på å snakke med han om det fordi 😴 Anonymous poster hash: 09c27...b2b
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #17 Skrevet 2. august 2015 Ja. Jeg er nok i overkant glad i sex. Tror jeg onanerer hver dag. Vi har også sex nesten hver dag. Ei venninne av meg nekter mannen sin å onanere. Det syns jeg er skikkelig rart! Hun ser på det som utroskap... Anonymous poster hash: 5567f...af6 Hahaahahahhaah hva? Utroskap? Er han utro med seg selv? Tror hun han får følelser for seg selv, føler hun seg truet av at mannen ronker? Huff.. Ikke ofte jeg sier dette, men stakkars mann. Anonymous poster hash: e9e2d...bdc Haha, ikke vet jeg Jeg begynte å skrattle da hun sa det, og da ble hun sur på meg, men jeg trodde hun tulla. Ikke gidder hun å ha sex heller, så jeg skjønner ikke helt hvorfor hun nekter han å onanere. I tillegg har hun vært utro, så hun har jo ingenting hun skulle sagt Anonymous poster hash: 5567f...af6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå